AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Jeg er redd barnas far. Så redd at jeg ikke kan være i samme rom eller prate på telefon med han. Jeg har på ingen måte angst ellers, verken for skumle ting eller sosiale tilstelninger. Men på grunn av historikk og trusler, klarer ikke kroppen min møte han. Lurer på om noen andre har det på samme måte og hvordan dere løser en del situasjoner på? Vi har konfirmasjon til neste år og begriper ikke hvordan det skal gå. Anonymkode: 398aa...522 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Sikkert ikke det du vil høre, men jeg tenker at du må prøve å bli mindre redd hvis det er sånn at han har ungene jevnlig og dere må samarbeide til en viss grad angående konfirmasjon. Starte med en kjapp telefonsamtale for å avtale noe raskt, utvide litt etterhvert, treffe ham i en setting hvor ungene skal til ham etter en stund... Med mindre det faktisk er slik at det er sannsynlig at han kommer til å drepe deg foran ungene uten tanke for annet enn det, da... Anonymkode: 62f56...b9b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sikkert ikke det du vil høre, men jeg tenker at du må prøve å bli mindre redd hvis det er sånn at han har ungene jevnlig og dere må samarbeide til en viss grad angående konfirmasjon. Starte med en kjapp telefonsamtale for å avtale noe raskt, utvide litt etterhvert, treffe ham i en setting hvor ungene skal til ham etter en stund... Med mindre det faktisk er slik at det er sannsynlig at han kommer til å drepe deg foran ungene uten tanke for annet enn det, da... Anonymkode: 62f56...b9b Tipper du ikke har levd med vold og manipulasjon? Kroppen min har tatt den avgjørelsen for flere år siden. Fornuft og ønsker kommer i annen rekke dessverre. Jeg er ikke et menneske med angst ellers. Men kroppen min klarer ikke å treffe denne mannen. ts Anonymkode: 398aa...522 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 For min del er det uaktuelt å være i samme rom som ham, så alle tilstelninger blir det enten han eller jeg. Jeg går i terapi og forhåpentligvis lærer jeg å takle det til ungene skal gifte seg, men akkurat nå er det som du sier, kroppen bestemmer. Anonymkode: f12b3...c03
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 Hvis det har vært vold inne i bildet så kan dere kanskje arrangere hvert deres selskap? vet barna om volden ? Anonymkode: d699b...989 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #6 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvis det har vært vold inne i bildet så kan dere kanskje arrangere hvert deres selskap? vet barna om volden ? Anonymkode: d699b...989 Ja. De ble utsatt for vold selv. Men far sluttet med vold på dagen han ble konfrontert av helsesøster. Var så freidig at han utpekte seg selv som offeret og ba om hovedomsorg. ts Anonymkode: 398aa...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå