AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Hei jeg trenger bare litt hjelp. Jeg fikk i februar corona og etter det fikk jeg pantikk angst/Helse angst. Jeg går på angst tabletter Escitalopram Actavis 10 mg og føler dem hjelper litt. Men jeg har mye vondt ved kragebeinet, på ribbeina under brystene og mye vondt i magen. Mye hjerte bank. Støter ofte opp til halsen og opp i skinna. Bein og armer sovner mye pluss hode mitt. Jeg vet dere ikke er leger, men om noen opplever det samme så hadde det vært fint og vite at man ikke er alene og om noen har råd som kan hjelpe. Jeg har aldri hat angst på denne måten å blir fort red. Små ubehag i ryggen også. Jeg kan få angst anfall 4/5 ganger om dagen før jeg starta på hjelpe midler. Nå har jeg bare en konstant angst følelse. Får anfall innimellom. Jeg var hos dps for første gang i dag etter å ha ventet en stund. Så fikk jeg vite at ho skal bort om to uker og ikke kan ha en samtale før august igjen etter neste uke. Det fikk ikke meg til å føle meg noe mer trygg eller hva jeg skal kalle det. Men om dere har noen råd som kan hjelpe meg til å klare og være på jobb og gjøre normale ting så hadde jeg vært veldig takknemlig🙏🏼 Anonymkode: e3e6a...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå