Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei..

Hele kroppen er vond.

Dagene går ut på å følge 4 åringen i barnehagen, rydde, lage middag, handle, slappe av... Jeg orker ikke mer.

Det er det samme HVER dag. Alle er på jobb, og jeg går rundt her i min egen boble. Mannen forstår ikke hvordan jeg har det, han blir sur for at jeg er sur.

Andre der ute? Arhhh :( Føler meg totalt tappet for energi, følelser, godt humør, overskudd, alt... Jeg orker bare ikke mer nå.

Anonymkode: 1fc41...013

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er så lei..

Hele kroppen er vond.

Dagene går ut på å følge 4 åringen i barnehagen, rydde, lage middag, handle, slappe av... Jeg orker ikke mer.

Det er det samme HVER dag. Alle er på jobb, og jeg går rundt her i min egen boble. Mannen forstår ikke hvordan jeg har det, han blir sur for at jeg er sur.

Andre der ute? Arhhh :( Føler meg totalt tappet for energi, følelser, godt humør, overskudd, alt... Jeg orker bare ikke mer nå.

38+3 her og er også ekstremt utålmodig. Formen er dessverre helt ræva, så misunner deg litt at du kan hente og levere i bhg - det er da i hvertfall noe! Her er det bare dårlig samvittighet fordi jeg bare ligger hjemme uten å kunne bidra noe til husholdningen. Mannen viser heldigvis masse forståelse og minner meg på at jeg gjør verdens viktigste og største jobb, men likevel….

Uansett, jeg føler med deg og er ekstremt lei!!! Bør vi ikke føde snart/tidligere vi som har kids fra før???

Anonymkode: d34bd...3b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er så lei..

Hele kroppen er vond.

PS: vi bør kanskje nyte det? Fleksibiliteten, muligheten til å faktisk gjøre det vi vil, ligge på sofa og se serie osv? Klarer det ikke helt selv altså, men vi vet jo det blir helt annerledes veldig snart.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

38+3 her og er også ekstremt utålmodig. Formen er dessverre helt ræva, så misunner deg litt at du kan hente og levere i bhg - det er da i hvertfall noe! Her er det bare dårlig samvittighet fordi jeg bare ligger hjemme uten å kunne bidra noe til husholdningen. Mannen viser heldigvis masse forståelse og minner meg på at jeg gjør verdens viktigste og største jobb, men likevel….

Uansett, jeg føler med deg og er ekstremt lei!!! Bør vi ikke føde snart/tidligere vi som har kids fra før???

Ja jeg er heldig sånn sett at formen er helt grei.

Jeg føler meg bare så sinnsykt tjukk, tung, fæl, sliter med å puste... Jeg ORKER bare ikke mer nå altså :( Jeg føler meg så utrolig sur for dette.

det er godt å kunne slappe av og se serier, men man blir så lei også.. bare gå hjemme, det samme om igjen. Dagene er helt like.

Jooo, kan vi ikke få slippe dette mer nå? Det er godt at vi er to 😓

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er så lei..

Hele kroppen er vond.

Du orker ikke mer nei. Du skulle bare mistet da, da hadde du vel blitt fornøyd når du er så lei.

Anonymkode: 0b3cf...775

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...