Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På nettbutikken står det bare 36 38 osv jeg bruker nå 75b i uke 36 hvilke str er det? 

Anonymkode: 903db...f0f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?? Finner ikke ut av det uansett hva jeg søker på nett😐

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

?? Finner ikke ut av det uansett hva jeg søker på nett😐

Har du link? Tenker det må finnes en størrelsestabell på HMS sider. Ellers hadde jeg kanskje vurdert å spandere på meg en skikkelig BH hvor du faktisk kan velge omkrets og cup.

Anonymkode: 1c14c...352

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På nettbutikken står det bare 36 38 osv jeg bruker nå 75b i uke 36 hvilke str er det? 

Kjøpte de største jeg fant på HM. De ble alt for små desverre. Så jeg ville ventet litt og sendt samboern på shopping så fort melka kommer.

Anonymkode: 2f465...081

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vanligvis små pupper og brukte L i HM ammebh

Anonymkode: 20b9f...f98

AnonymBruker
Skrevet

De passet aldri meg. Kjøpte minste størrelsen.den ble for liten over brystkreft mine,men for vid rundt.så de ga jeg opp.

Anonymkode: 7863a...1ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns de er behagelige, men små. Jeg er vanligvis xs/s og kjøpte størrelse m for å være på den sikre siden. Brukte de under graviditet og etter fødsel. Syns de strammer rundt brystkassen. Har ufrivillig gått ned i vekt slik at jeg veier 4 kg mindre enn før graviditeten og først nå syns jeg de passer greit 

Anonymkode: 31578...cbe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 80C som høygravid, og måtte ha XL i ammebh fra HM de første ukene. Nå som melka er stabil og puppene ca en tredjedel så store bruker jeg L, men kunne kanskje hatt M uten at jeg gidder å sjekke.

Anonymkode: 84760...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...