Gå til innhold

Mannen vil skilles,men jeg ønsker det ikke, men han står fast på det, han sier han ikke har noe følelser lengre ,så derfor går han.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vert sammen siden vi var 14 år og giftet oss når vi var 24 år, fått 4 flotte jenter som nå er fra 6-16 år, vi har vert gift i 15 år og nå vil mannen skilles, det gjør så vondt, han fortalte det for 5 uker siden, og for 2 uker siden flyttet han til en kamerat som leier ut, så han skal leie der til han finner sitt egen leilighet, han er innfor nabolaget så vi trenger ikke og tenke på skolen og slik.

Jeg kan jo ikke holde han igien,men er så forferdelig vondt, håper bare det går bedre etterhvert. Skal på fvk i morgen, han er en fantastisk pappa og skal selvsagt ha 50/50 på de 3 minste, største jenta ønsker og bo fast hos meg og heller besøke han når hun vil, dette er vi enig i, de andre jentene begynner i 1 klasse, 3 klasse og 7 klasse til høsten.

Jeg aner ikke hvor jeg vil med dette innlegget,men trengte bare og få det ut, er nesten like vondt som at noen dør fra deg :,( Er så takknemlig for jentene mine ❤️ .

Er det flere som har opplevd dette og hvordan gikk det med tiden? skjønner jo at dette vil ta tid. Men her synes jeg likevel det viktigste er godt samarbeid og at jentene har god kontakt med pappan sin ❤️

Anonymkode: 87e1d...0c4

• Liker 1
  • Hjerte 31
Videoannonse
Annonse
Gjest Luna Llena
Skrevet

Så leit å høre ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Huff så grusomt trist🥺stor klem til deg!❤️

Fikk du noe forvarsel? Sa han noe i tiden før? Synes det er ekstra ille når folk ikke gir motparten en sjanse til å korrigere/forbedre og gjøre noe.

Anonymkode: 9ad50...f3b

• Liker 4
Gjest Ærlige Ærna
Skrevet

Ja det var trist å høre du ❤️ Men det virker som du har hodet og hjertet på rett plass, så dette vil gå bra, men som med all sorg; du må gi det litt tid. 

Skrevet

Det blir bedre ❤️ Det er en stor sorg når det skjer. 

Vær snill med deg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du bør forberede deg på at han har mætt en annen.

Anonymkode: 1f4c4...1f0

• Liker 14
Skrevet

Uff…dette er trist. 🌺🥺

Det er veldig lett å si, men livet ditt må videre med jentene dine.

Og du vil vel ikke ha en mann som sier han ikke vil ha deg etter så mange år?

Har selv vært gjennom et brudd og det viktigste for oss er at barna skal ha det godt hos begge og at vi forholder oss høflig og fint med den andre. Det funker bra…etter noen få år.

Vi feirer høytider og bursdager sammen og vi ferierer med barna sammen. Det funker. Nå er jeg glad han ikke er i stua mi hver dag…😅😉

Masse lykke til på ferden mot mere selvstendighet og håper du møter den neste rett om ikke så lenge. (Jeg er ikke klar for det enda 😉)

Om du vil snakke mere kan du sende meg melding om du vil.😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

det har han ikke

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Huff så grusomt trist🥺stor klem til deg!❤️

Fikk du noe forvarsel? Sa han noe i tiden før? Synes det er ekstra ille når folk ikke gir motparten en sjanse til å korrigere/forbedre og gjøre noe.

Anonymkode: 9ad50...f3b

Det er dessverre ikke alltid det er noe den andre parten gjør galt. Disse Hr vært sammen siden de var 14 år, og han har kanskje rett og slett behov for å se hvordan det er å leve uten en partner, eller trenger en endring. 
En venninne av meg gjorde det samme; de hadde vært gift og sammen siden ungdomsskolen, aldri hatt andre partnere osv. Hun flyttet, ingen drama. Gikk halvannet år, så ble de sammen igjen. Da hadde hun fått føle litt på den andre siden (hun hadde ingen partnere i denne tiden). Dett er 15 år siden, og de er i dag kjempelykkelige. 

Anonymkode: 53cf1...a54

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere har vært sammen siden dere var 14 år, så at følelsene har blitt borte, det forstår jeg. Dere har nok vokst i fra hverandre. Det blir bedre med tiden. Nyt friheten, det er egentlig ikke så verst, etter en tid.

Anonymkode: 512a2...b66

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det trenger absolutt ikke være en grunn! De har vært sammen siden de var 14 år. Noen får etterhvert helt naturlig følelsen av å ville prøve å være fri. Det er ikke alltid lett for den som går heller. 

Anonymkode: 53cf1...a54

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler virkelig med deg 💔

Anonymkode: 5cf1f...6ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi har vert sammen siden vi var 14 år og giftet oss når vi var 24 år, fått 4 flotte jenter som nå er fra 6-16 år, vi har vert gift i 15 år og nå vil mannen skilles, det gjør så vondt, han fortalte det for 5 uker siden, og for 2 uker siden flyttet han til en kamerat som leier ut, så han skal leie der til han finner sitt egen leilighet, han er innfor nabolaget så vi trenger ikke og tenke på skolen og slik.

Jeg kan jo ikke holde han igien,men er så forferdelig vondt, håper bare det går bedre etterhvert. Skal på fvk i morgen, han er en fantastisk pappa og skal selvsagt ha 50/50 på de 3 minste, største jenta ønsker og bo fast hos meg og heller besøke han når hun vil, dette er vi enig i, de andre jentene begynner i 1 klasse, 3 klasse og 7 klasse til høsten.

Jeg aner ikke hvor jeg vil med dette innlegget,men trengte bare og få det ut, er nesten like vondt som at noen dør fra deg :,( Er så takknemlig for jentene mine ❤️ .

Er det flere som har opplevd dette og hvordan gikk det med tiden? skjønner jo at dette vil ta tid. Men her synes jeg likevel det viktigste er godt samarbeid og at jentene har god kontakt med pappan sin ❤️

Føler med deg. Må være tøft når dere har vært sammen helt siden dere var så unge. Men jeg forstår han litt og. Han føler vel at dere kan ha vokst fra hverandre? Antar dere er de første og eneste kjærestene til hverandre

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor ønsker du å ha de tre minste på deling med mannen din når han gjør dette mot deg? 

Anonymkode: da8b3...c47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor ønsker du å ha de tre minste på deling med mannen din når han gjør dette mot deg? 

skal vel ikke gå utover de at vi skilles.

• Liker 25
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

skal vel ikke gå utover de at vi skilles.

Han går fra henne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ungene er ikke mors "eiendom" og skal ikke brukes for å straffe far.

Anonymkode: b7735...749

• Liker 29
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barna er begge sine 

Anonymkode: c6a53...933

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det beste for barna er selvfølgelig ikke å flytte fram og tilbake. 

Anonymkode: d7ff4...604

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånt skjer ofte når man får for mange barn. Dessverre.

Anonymkode: 3e1c9...db8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...