Gå til innhold

Trening på treningstudio..

Gjest Gjest_rita_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_rita_*

Jeg skal begynne å trene på treningstudio, og lurer litt på hvor ofte jeg bør trene? hvor lenge jeg bør trene hver gang? og hva jeg bør trene for å gå ned i vekt og stramme opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med treningsveilederen på senteret du skal begynne å trene på! Det er dette som er jobben dems! Og skreddersy et opplegg som passer akkurat til deg!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første 2 ukene vil jeg foreslå 2 dager i uka holder. Deretter kan du øke det til 3 for en periode, og hvis du virkelig har lyst å satse, så går du opp til 4 og kanskje 5 (max 5) dager i uken.

Veldig grovt sett, men det er i hvertfall hva jeg vil anbefale deg. Har selv trent på helsestudio i over 10 år og jeg har variert fra 2 til 5 dager i uken.

Er bare å sende meg en PM om du ønsker å vite noe mer som jeg kanskje kan være behjelpelig med å svare på. :)

Lykke til i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_rita_*
De første 2 ukene vil jeg foreslå 2 dager i uka holder. Deretter kan du øke det til 3 for en periode, og hvis du virkelig har lyst å satse, så går du opp til 4 og kanskje 5 (max 5) dager i uken.

Veldig grovt sett, men det er i hvertfall hva jeg vil anbefale deg. Har selv trent på helsestudio i over 10 år og jeg har variert fra 2 til 5 dager i uken.

Er bare å sende meg en PM om du ønsker å vite noe mer som jeg kanskje kan være behjelpelig med å svare på. :)

Lykke til i hvertfall

takker for svar:) ville gjerne vite litt om hvilke apparater som er spesielt bra for å forbrenne fett??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...