Gjest Gjest_rita_* Skrevet 10. november 2005 #1 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg skal begynne å trene på treningstudio, og lurer litt på hvor ofte jeg bør trene? hvor lenge jeg bør trene hver gang? og hva jeg bør trene for å gå ned i vekt og stramme opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #2 Del Skrevet 10. november 2005 Snakk med treningsveilederen på senteret du skal begynne å trene på! Det er dette som er jobben dems! Og skreddersy et opplegg som passer akkurat til deg!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomlepung Skrevet 10. november 2005 #3 Del Skrevet 10. november 2005 De første 2 ukene vil jeg foreslå 2 dager i uka holder. Deretter kan du øke det til 3 for en periode, og hvis du virkelig har lyst å satse, så går du opp til 4 og kanskje 5 (max 5) dager i uken. Veldig grovt sett, men det er i hvertfall hva jeg vil anbefale deg. Har selv trent på helsestudio i over 10 år og jeg har variert fra 2 til 5 dager i uken. Er bare å sende meg en PM om du ønsker å vite noe mer som jeg kanskje kan være behjelpelig med å svare på. Lykke til i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_rita_* Skrevet 10. november 2005 #4 Del Skrevet 10. november 2005 De første 2 ukene vil jeg foreslå 2 dager i uka holder. Deretter kan du øke det til 3 for en periode, og hvis du virkelig har lyst å satse, så går du opp til 4 og kanskje 5 (max 5) dager i uken. Veldig grovt sett, men det er i hvertfall hva jeg vil anbefale deg. Har selv trent på helsestudio i over 10 år og jeg har variert fra 2 til 5 dager i uken. Er bare å sende meg en PM om du ønsker å vite noe mer som jeg kanskje kan være behjelpelig med å svare på. Lykke til i hvertfall ← takker for svar:) ville gjerne vite litt om hvilke apparater som er spesielt bra for å forbrenne fett?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2005 #5 Del Skrevet 11. november 2005 Sykler og tredemøller er vel ganske flinke til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #6 Del Skrevet 11. november 2005 Du vil også forbrenne mer fett generelt når du øker muskelmassen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå