surrx Skrevet 31. mai 2022 #1 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg har fått tilbud om plass på master ved UiA, og må svare på denne innen en uke. Vil helst inn på UiS eller NTNU, men får ikke svar fra disse før ut i juli. Kan jeg takke ja til plassen på UiA, og fortsatt få plass på UiS eller NTNU? Forstår ikke helt disse reglene for masteropptak. Vil jo ikke takke nei til UiA hvis det viser seg at jeg ikke kommer inn på noen av de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Del Skrevet 31. mai 2022 Ja, det kan du. Anonymkode: fe5b7...928 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Del Skrevet 31. mai 2022 Det er to helt forskjellige opptak, og har ingenting med hverandre å gjøre. Så ja, du kan i grunn takke Ja til begge. Anonymkode: 32a02...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Del Skrevet 31. mai 2022 Masterutdanninger har lokalt opptak, så du kan si ja til så mange du vil så lenge det er på forskjellige skoler. Anonymkode: 4063d...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Del Skrevet 14. juli 2022 surrx skrev (På 31.5.2022 den 19.20): Jeg har fått tilbud om plass på master ved UiA, og må svare på denne innen en uke. Vil helst inn på UiS eller NTNU, men får ikke svar fra disse før ut i juli. Kan jeg takke ja til plassen på UiA, og fortsatt få plass på UiS eller NTNU? Forstår ikke helt disse reglene for masteropptak. Vil jo ikke takke nei til UiA hvis det viser seg at jeg ikke kommer inn på noen av de andre Spennende! Hva skal du studere? Anonymkode: e9477...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå