Gå til innhold

Skulle ha sex for første gang, han sa indirekte at rumpa mi ikke er bra nok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ha sex med en fyr for første gang i helgen. Da vi kler av oss sier han først at jeg har en kjempefin kropp, før han legger til at "rumpa di må du jobbe med da". Jeg merker jeg har blitt usikker etter dette. Alltid fått komplimenter for kroppen min, og ikke hatt komplekser tidligere, men nå spiller det ingen rolle hva andre sier for hans ord har på en måte brent seg litt fast. Mangler han litt antenner han her, eller er det jeg som er overfølsom? Det var ingen alkohol eller noe i bildet

Anonymkode: 2d0a6...229

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper dette bare var en onenightstand? Du er garantert ikke den første han snakker sånn til og heller ikke den siste. 
Har fått lignende kommentar en gang, men av menn etter det kun komplimenter.

Noen mennesker er bare ufyselige rett og slett.

Anonymkode: 43e01...020

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Å du klarte å ha sex med han? 

Anonymkode: 7cfde...212

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Høres ut som dere har feil fokus begge to… jeg hadde kledd på meg igjen og dratt hjem 😅

• Liker 24
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er en drittsekk. Ikke la han komme i hodet ditt, da får han bare viljen sin. Dropp han. 

Anonymkode: 62eb6...52c

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen... Kan fortelle deg følgende : da jeg var 15 og skulle ha sex første gang (er 52 nå), ble jeg fortalt av daten etterpå at "du hadde vært alright å pule om du hadde stramma opp kroppen litt..."

Jeg har aldri , etter det -  hatt et normal forhold til kroppen min. Anorexi, bulemi, totalt forskrudd og følelse av ingen verdi...

Hælvetes drittkommentar han kom med. Fjern ham fra livet ditt.

Anonymkode: 59456...ffb

• Liker 11
  • Hjerte 21
Skrevet

Alle har vell noe forbedringspotensiale på noe, og det betyr ikke at rumpen din ikke er bra/grei nokk som den er. Ufyselig og unødvendig kommentar. Håper virkelig ikke du tenker fornye på dette. Alle har noe de kan jobbe med, betyr ikke at du ikke er bra nokk som du er, så mangler nokk litt antenner han her ja

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde svart:

Rumpa kan trenes, en pikk får man dessverre for din del ikke gjort en dritt med🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f721e...7a0

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle ha sex med en fyr for første gang i helgen. Da vi kler av oss sier han først at jeg har en kjempefin kropp, før han legger til at "rumpa di må du jobbe med da". Jeg merker jeg har blitt usikker etter dette. Alltid fått komplimenter for kroppen min, og ikke hatt komplekser tidligere, men nå spiller det ingen rolle hva andre sier for hans ord har på en måte brent seg litt fast. Mangler han litt antenner han her, eller er det jeg som er overfølsom? Det var ingen alkohol eller noe i bildet

Anonymkode: 2d0a6...229

Er det virkelig så lite som skal til for at hele verden faller sammen? 

Anonymkode: 43f3e...b3b

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet. Har han 0 i IQ?

Anonymkode: 016fd...b68

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal det virkelig så lite som skal til før du føler du må rakke ned på noen andre? Noen kommentarer holder man for seg selv, inni hodet sitt.

• Liker 11
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Han sa det vel bare som det er. Viktig med bra rumpe.

Anonymkode: 5de96...6d4

Skrevet

Kanskje det var ment som konstruktiv kritikk?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skal det virkelig så lite som skal til før du føler du må rakke ned på noen andre? Noen kommentarer holder man for seg selv, inni hodet sitt.

Ingen som rakker på noen her. Hun har tidligere fått mange komplimenter for kroppen sin. Hvorfor skal hun la en persons kommentar gå så hardt inn på henne?

Vel, det kan jo hende at de andre mennene har gitt henne falske komplimenter for å få henne til sengs. 

Kvinner elsker komplimenter, det vet vi - derfor vi sjelden sier det som det er. Sier vi det som det er, da stenges godtebua. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kler du deg naken til menn som ikke vil ha deg? Han ville kun tømme seg i deg og så drite i deg. Og det gjorde han med å si så idiotisk som der. Er menn forelsket så sier de ikke slemme ting til dama si. SLUTT Å LIGG MED RÆVHÅLS IDIOTER AV NOEN MENN SOM IKKE LIKER DEG ELLER IKKE HAR PLANER OM Å BLI SAMMEN MED DEG!!!

Anonymkode: 62f45...726

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud, da hadde jeg bare gått, troor jeg, der og da hadde jeg blitt skikkelig lei meg da!

Hva gjorde du?

Anonymkode: 46f65...311

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor kler du deg naken til menn som ikke vil ha deg? Han ville kun tømme seg i deg og så drite i deg. Og det gjorde han med å si så idiotisk som der. Er menn forelsket så sier de ikke slemme ting til dama si. SLUTT Å LIGG MED RÆVHÅLS IDIOTER AV NOEN MENN SOM IKKE LIKER DEG ELLER IKKE HAR PLANER OM Å BLI SAMMEN MED DEG!!!

Anonymkode: 62f45...726

Haha, den andre setningen der kunne virkelig mistolkes.

Anonymkode: 3dd72...424

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Slike ting sa min eks til meg også. At jeg måtte trener mer. Trente 6 dager i uken og hadde BMI på 18. 
Jeg gjorde det slutt etterhvert. Viste seg at han var narsissist

Anonymkode: 81972...12e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Skal det virkelig så lite til før du går helt i fistel?

TS skrev ikke at verden falt sammen, hun reagerte forståelig nok på en teit kommentar fra en hun var intim med.

Det er ikke greit å si, jeg tenker han enten prøver å jekke deg litt ned pga egen usikkerhet eller kontrollbehov, eller så har han bare noe korte sosiale antenner og er veldig opptatt av at rumper skal være en spesiell måte. Det virker som noen menn omtrent har som hobby å følge store rumper på insta og fortelle damer at de må ta squats.

Men ja, det lukter litt det vi i gamle dager kalte for "negging". Kan ikke bare gi komplimenter, må pirke på noe.

Anonymkode: fb660...e58

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å "cockblocke" seg selv for sex i fremtiden, han er nok mindre begavet/knekte sosiale antenner 😂

Anonymkode: f4e82...f54

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...