AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Noen her som er venn med eksen sin og får det til å fungere? Vi har vært sammen i 10 år, blitt enige om å gå fra hverandre. Ingenting galt som har skjedd og ikkenoe drama rundt bruddet. Vi betyr jo fortsatt masse for hverandre etter alle disse årene så begge ønsker å ha kontakt og være venner. Men jeg er så redd for at det ikke vil gå? Det er jo fortsatt en del følelser her og jeg tenker blant annet på hvordan det blir den dagen en av oss finner en annen. Noen som har erfaringer eller tips til meg? Jeg har ikke klart å vært venner med tidligere ekser, men så har jeg jeg jo heller aldri vært sammen med noen så lenge som han her, så de har ikke betydd så mye for meg Anonymkode: af4d4...6af
Anonymous 91 Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Jeg er venn med ungdomskjæresten enda. Vi var sammen i nesten 4 år. Gikk fra hverandre i 2009. Ingen drama og samboern min har hilst på han flere ganger.
AllahBallah Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Tenker at slike «vennskap» kommer til å dø ut av seg selv med tiden uansett .. 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Jeg er veldig god venn med min ex. 2,5 år siden vi flyttet fra hverandre. Vi var sammen i 17 år. Møtes stort sett hver uke fortsatt. Ikke noe følelser innblandet for noen av oss. Bare gode venner 😊 Anonymkode: 075a9...ad3
sicario Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen her som er venn med eksen sin og får det til å fungere? Vi har vært sammen i 10 år, blitt enige om å gå fra hverandre. Ingenting galt som har skjedd og ikkenoe drama rundt bruddet. Anonymkode: af4d4...6af Er ikke uvenn med noen av mine ekser. Har hatt en del kontakt til og fra. Er ikke så unaturlig at en du har vært sammen med i 10 år kan forbli en god venn. I hvert fall ikke når bruddet er udramatisk 😊 Kan funke aldeles utmerket å forbli god venn med en eks👌🏼
Blåjojo Skrevet 31. mai 2022 #6 Skrevet 31. mai 2022 Jeg er venn både med far til mine barn og en som jeg var sammen med noen år tidligere. Har funnet ut at det handler nok litt om å ville andre vel, og være glad på andre sine vegne. Er henholdsvis 26 og 10 år siden bruddene. Har ikke daglig kontakt, men har heller aldri kranglet.
ClausSaus Skrevet 31. mai 2022 #7 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Noen her som er venn med eksen sin og får det til å fungere? Vi har vært sammen i 10 år, blitt enige om å gå fra hverandre. Ingenting galt som har skjedd og ikkenoe drama rundt bruddet. Vi betyr jo fortsatt masse for hverandre etter alle disse årene så begge ønsker å ha kontakt og være venner. Men jeg er så redd for at det ikke vil gå? Det er jo fortsatt en del følelser her og jeg tenker blant annet på hvordan det blir den dagen en av oss finner en annen. Noen som har erfaringer eller tips til meg? Jeg har ikke klart å vært venner med tidligere ekser, men så har jeg jeg jo heller aldri vært sammen med noen så lenge som han her, så de har ikke betydd så mye for meg Anonymkode: af4d4...6af Går helt sikkert an. Men som også du er inne på: Jeg er nok ikke den eneste som ville takke nei til en dame som skulle opprettholde et vennskap med eksen sin… 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #8 Skrevet 31. mai 2022 Jeg ville ikke likt om min mann hang med eksen i tide og utide. De har delt noe sammen, vært nakne og hatt sex. De kan snakke eller chatte i timesvis og det er da ikke noe kjekt for meg å vite. Nei det blir bare bråk og usikkerhet av slikt. Anonymkode: 5173c...ecd 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #9 Skrevet 31. mai 2022 Helt uaktuelt. Har dumpet flere pga det. Har få krav, men å være venn med en eks er uaktuelt. Ok hvis det er snakk om barna, eller ikke. Anonymkode: e37e4...3ff 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #10 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er jo fortsatt en del følelser her og jeg tenker blant annet på hvordan det blir den dagen en av oss finner en annen. Dette tenker jeg gjør at vennskap vil fungere dårlig i deres tilfelle. De gangene folk trives som venner med eks så er det fravær av slike tanker. Man er jo ikke egentlig venner hvis man går rundt og tenker på hvordan det blir hvis vennen finner en annen. Hadde man bare vært venner så hadde man ikke engang tenkt på en kjæreste som en annen. Anonymkode: 2b0fc...886
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #11 Skrevet 1. juni 2022 AllahBallah skrev (13 timer siden): Tenker at slike «vennskap» kommer til å dø ut av seg selv med tiden uansett .. Enig i denne. Meg og min x prøvde å beholde et vennskap etter brudd. Det funket sånn noenlunde greit, helt til jeg traff en ny. Da trakk han seg (forstålig nok) unna. Nå har han også fått seg kjæreste, så nå snakker vi så og si aldri sammen. Anonymkode: c2a93...e29
Diskusjon69 Skrevet 1. juni 2022 #12 Skrevet 1. juni 2022 Hadde ikke innvolvert meg med ei som hadde noen som helst kontakt med exer, helt uaktuelt for min del. Så kan du si, hva om det er barn inne i bildet? Jeg hadde aldri gått inn i forhold med noen som har barn fra før.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #13 Skrevet 1. juni 2022 Jeg jobbet sammen med eksen min i ti år etter det ble slutt. Vi eide firmaet sammen og bestemte oss for at vi begge ville drive videre. Skulle min nye mann eller eksens nye kjæreste reagert på det, hadde det vært de som hadde hatt et problem, ikke eksen min og meg. Anonymkode: 84b09...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå