AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Del Skrevet 31. mai 2022 Hei. Jeg elsker vanligvis å løpe. Jeg har det siste året gått opp endel kg og er på grensa til lubben, men innenfor normalen. Det er slik at når jeg løper disser magen og det ser ikke lekkert ut for å si det sånn 😕 Er sånn redd for å møte på kjente langs veien… Denne tråden er nok litt unødvendig vil noen si, er vel bare ute etter noen oppmuntrende ord for å få på meg treningsskoa og nyte treninga fremfor å være redd for at hver bil som kjører forbi skal være noen jeg kjenner…. Anonymkode: f5825...5a0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Del Skrevet 31. mai 2022 Heier på deg! Skjønner godt følelsen (been there done that) men etter hvert tenker du ikke over det i det hele tatt. og har du virkelig noen gang tenkt over at noen som er ute å beveger seg er teit? Neppe, og det har ingen andre heller 🥳 kom over kneika, og NYT å komme i form, det er sykt digg! Anonymkode: ec3d9...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Del Skrevet 31. mai 2022 Men de kan jo kjøre forbi deg uansett. Når du løper, vil de jo neppe tenke at det er noe negativt. Anonymkode: 724f7...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Del Skrevet 31. mai 2022 Tenker du vondt om noen som er ute å jogger? Nei, er bra gjort. Så bare jogg. Anonymkode: 71163...58b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 31. mai 2022 #5 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg tenker aldri over hvordan de som er ute og løper ser ut, ser at noen er flink og kommer seg ut og tenker at det må jeg og gjøre. Tviler på at noen tenker over slikt altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 31. mai 2022 #6 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg blir alltid glad når jeg ser folk som løper, syns folk er flinke 👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #7 Del Skrevet 31. mai 2022 Takk dere. Jeg skal på trening om en halvtime, skal huske de fine ordene deres 🥰 Anonymkode: f5825...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 31. mai 2022 #8 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg har aldri tenkt noe dårlig om folk som løper, uavhengig av størrelse. Det er typisk at vår egen hjerne tror at andre tenker de stygge tingene vi tenker om oss selv. Men folk er stort sett mest opptatt av seg selv og egne problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #9 Del Skrevet 31. mai 2022 Du skal være ganske stor før jeg legger merke til deg når du løper i hvert fall. Og da vil jeg tippe kneskader er en større risiko enn at folk stirrer uansett. Nyt joggeturen! 😎🏃🏻♀️ Anonymkode: df98e...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 1. juni 2022 #10 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei. Jeg elsker vanligvis å løpe. Jeg har det siste året gått opp endel kg og er på grensa til lubben, men innenfor normalen. Det er slik at når jeg løper disser magen og det ser ikke lekkert ut for å si det sånn 😕 Er sånn redd for å møte på kjente langs veien… Denne tråden er nok litt unødvendig vil noen si, er vel bare ute etter noen oppmuntrende ord for å få på meg treningsskoa og nyte treninga fremfor å være redd for at hver bil som kjører forbi skal være noen jeg kjenner…. Anonymkode: f5825...5a0 Hva med å tenke litt annerledes, forutsatt at de som evt ser deg reagerer på vekta di, kanskje de synes det er fint at du er ute å løper og har tatt grep Det er jo ikke slik at det er unormalt å se alle slags kropper ute å løpe nå til dags 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnHamish Skrevet 1. juni 2022 #11 Del Skrevet 1. juni 2022 Har aldri tenkt stygt om noen som e ute går/løper, tvert i mot så har eg veldig lyst applaudere de fordi eg vet kor tungt det e å løpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 7. juni 2022 #12 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg ser ofte overvektige løpe eller sykle i området der jeg bor, og det verste er at noen av de imponerer meg med hvor spreke de er, til tross for ekstra vekt! Men uansett, jeg synes det er kjempebra at de er ute og trener! Det betyr jo at de faktisk forsøker å ta var på seg selv! OG, man ser jo ikke større ut om man løper, enn når folk ser deg i andre klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #13 Del Skrevet 7. juni 2022 Anbefales å kjøpe inn treningsbukser med hold inn.kjøpte noen fra Reebok for noen år siden, de var sykt gode. Ingenting som dissa 😊 Anonymkode: a7dc5...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå