Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen pluss size damer her inne som vil fortelle hvilken uke de var da magen begynte å se ut som en gravidmage å ikke bare ekstra fett?

Er selv 18+2 idag. Magen begynner å bli fastere, men har en god del heng over buksekanten 😅 Når jeg sitter ser jeg bare feit ut 😅

Eventuelt om noen vil vise bilde?

Anonymkode: 2364d...f70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bilder uke for uke. Kunne se det i uke 14. Det kunne også de som viste jeg var gravid. Men jeg tror neppe andre kunne se det. Begynte med gravidbukser da siden vanlige strammet og jeg ikke ville bruke penger på vanlige bukser før gravidbukser. I uke 17 kunne andre se det når jeg brukte inntilsittene topp (kolleger kommenterte, men de viste jeg var gravid da). Fra uke 20 kunne jeg se det godt. 

Anonymkode: b105a...793

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så det selv fra ca uke 20, men de rundt meg så det ikke helt tydelig før i uke 32. 

Anonymkode: 7d733...266

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg var 22 uker på vei da magen plutselig poppet fram. 

Anonymkode: 0d10a...4aa

AnonymBruker
Skrevet

Med første lå jeg langt under kurven til uke 20, og det viste ikke i det hele tatt. Så, fra uke 20-24 "slapp" det. På ktr i uke 24 lå jeg like langt over gj.sn.kurven som jeg lå under på forrige ktr. Der holdt jeg meg resten av sv.skapet😅 Nå er jeg bare 1.55, så har ikke så mye høyde å fordele det på.. Med nr 2 og 3 begynte det vel å vise ca rundt 14.uke. 

Anonymkode: 74b90...55c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Med første lå jeg langt under kurven til uke 20, og det viste ikke i det hele tatt. Så, fra uke 20-24 "slapp" det. På ktr i uke 24 lå jeg like langt over gj.sn.kurven som jeg lå under på forrige ktr. Der holdt jeg meg resten av sv.skapet😅 Nå er jeg bare 1.55, så har ikke så mye høyde å fordele det på.. Med nr 2 og 3 begynte det vel å vise ca rundt 14.uke. 

De begynte ikke å måle magen min før uke 26… det er vel ikke noe kurve før da? 

Anonymkode: 2031b...5de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De begynte ikke å måle magen min før uke 26… det er vel ikke noe kurve før da? 

Anonymkode: 2031b...5de

Nå er det noen år siden jeg var gravid for første gang, men målte hvertfall uke 20 da.. 

Skrevet

Med nr 1: Uke 30

Med nr 2: Uke 22

Skrevet

Husker ikke nr.1 men er gravid nå 10 uker på vei og om kvelden ser jeg ut som en som er 7-8 mnd på vei( svært oppblåst) på morningen synes det ikke med mindre det er noe veldig tettsittende. 

Skrevet

Det var nok ikke før nærmere uke 30 

AnonymBruker
Skrevet

Rundt uke 28. Da var magen høyt nok oppe til å ikke bare være fett😅 Så sa det popp og magen ble fort dritsvær. Unge på over fem kilo.

Anonymkode: dce5b...bf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...