Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter og tenker på hva som gjør at en del menn  velger å gå tilbake i forhold etter brudd. Er det selve årsaken til bruddet, de skjønner hva de har mistet eller hvilke årsaker er det? 

Anonymkode: 16596...21a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fikk vel ikke så lett napp som singel, da.

Anonymkode: f9496...405

AnonymBruker
Skrevet

Tipper mange menn (og kvinner) tror gresset er grønnere på andre siden. Prøver seg på nye eventyr og innser fort at gresset overhodet ikke er grønnere☘️

Anonymkode: 6eb0b...9ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært med en mann som ikke har oppsøkt meg i senere tid for å høre om det fortsatt er muligheter. Og det er ikke bare snakk om at de har sjekket om gresset er grønnere på andre siden, noen har kontaktet meg 5 år etter bruddet. 

Jeg tror VELDIG mange menn gjør dette. Enten er de kåte, ellers fant de ut at gresset ikke var grønnere, eller så savner de oppriktig eksen. Kanskje de går igjennom en ensom periode i livet og prøver søke det som var trygt før. 

Hvem som faktisk blir sammen med eksen igjen, tror jeg står mer på damene. Om de er villige til å ta de tilbake. 

Mener ikke sette kvinner og menn i bås, er bare mine egne erfaringer fra mine forhold og hva jeg har fått høre av venninner og kompiser 

Anonymkode: 096ed...e60

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...