Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg kom over en gravid dame ikledd bare BH på Meny i dag. Jeg skjønner at klær i klesskapet er blitt for småe og mammaklær er en utgift, men er ikke det upassende å gå rundt i bare BH i matbutikken på senteret? Eller kaldt, for den saks skyld? 

Anonymkode: 44830...a00

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

haha, er du i gang igjen? :biggrin:

Hvor mange trolletråder skal du egentlig opprette før du blir blokkert?

Anonymkode: 4b24e...56e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en gang en i rutete pysjbuksen så forundrer meg ikke

Anonymkode: 48401...2c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Jeg kom over en gravid dame ikledd bare BH på Meny i dag. Jeg skjønner at klær i klesskapet er blitt for småe og mammaklær er en utgift, men er ikke det upassende å gå rundt i bare BH i matbutikken på senteret? Eller kaldt, for den saks skyld? 

Jeg traff en mann som jogget i bare shorts på vei til butikken i fjor. Han var enda mer avkledd. Jeg hadde satt pris på om han var like velkledd som damen. 

Tenker du jeg burde starte gruppen «vi som vil tvinge menn til å jogge i bh»? Eller blir det for kontrollerende? Bør jeg heller be damen gå toppløs?

Anonymkode: 3526c...5f1

AnonymBruker
Skrevet

hun var vel varm da! 

Anonymkode: 5b13e...2bd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei! Jeg kom over en gravid dame ikledd bare BH på Meny i dag. Jeg skjønner at klær i klesskapet er blitt for små og mammaklær er en utgift, men er ikke det upassende å gå rundt i bare BH i matbutikken på senteret? Eller kaldt, for den saks skyld? 

Rart å ha på seg BH men være uten bukse eller truse.....Meny er forresten en dyr butikk, så dette passer ikke med teorien om dyre mammaklær.

Anonymkode: cf255...82e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var kanskje litt utydelig. Hun hadde på seg en bukse, men kun BH som overdel.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært gravid på sommeren selv, så vet godt hvor uutholdelig varmen kan bli når man går gravid. Tenker at det er tøft av denne dama å tørre å gå slik, og ikke bry seg om kjipe mennesker som henger seg opp i og mener alt mulig om andre menneskers klær. 

Anonymkode: ee213...2a6

Skrevet

Om sommeren er det mange som stikker innom butikken til og fra stranden, ikledt bikinitopp og shorts/skjørt. Er det egentlig noen forskjell? 🤷‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir egentlig fullstendig f.

Anonymkode: 5c9c9...3b2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...