AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Del Skrevet 31. mai 2022 Bestilte nettopp en pakke derfra, men så så jeg Truspilot anmeldelser, og der sa de det var svindel. 😟 Men Truspilot blir ofte raidet av konkurrenter. Noen som har kjøpt derfra? Anonymkode: 2989f...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 31. mai 2022 #2 Del Skrevet 31. mai 2022 Har kjøpt mye derfra før, ikke noe problem. Det er Fyrstikktorget apotek som driver denne nettbutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Del Skrevet 31. mai 2022 Har handlet derfra flere ganger, aldri hatt problem. Anonymkode: ec418...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg kjøpte covid-tester derfra før jul, da alle apoteker var utsolgt i tillegg til nettapotekene, så reklamerte de med at de hadde. De stemte ikke, de solgte tester som de ikke fikk tak i før alle andre. Det synest jeg var irriterende og la inn en negativ kommentar. Jeg fikk testene, men lenge etter de var komt i butikk og apotekene her hvor jeg bor. Anonymkode: 2b597...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. mai 2022 #5 Del Skrevet 31. mai 2022 Svindel er det ikke, men de har vært utrolig treige til å sende noen ganger. Bestiller heller fra Farmasiet eller Boots apotek, de er mye raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå