AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Bestilte nettopp en pakke derfra, men så så jeg Truspilot anmeldelser, og der sa de det var svindel. 😟 Men Truspilot blir ofte raidet av konkurrenter. Noen som har kjøpt derfra? Anonymkode: 2989f...291
Maddy25 Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Har kjøpt mye derfra før, ikke noe problem. Det er Fyrstikktorget apotek som driver denne nettbutikken.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Har handlet derfra flere ganger, aldri hatt problem. Anonymkode: ec418...570
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Jeg kjøpte covid-tester derfra før jul, da alle apoteker var utsolgt i tillegg til nettapotekene, så reklamerte de med at de hadde. De stemte ikke, de solgte tester som de ikke fikk tak i før alle andre. Det synest jeg var irriterende og la inn en negativ kommentar. Jeg fikk testene, men lenge etter de var komt i butikk og apotekene her hvor jeg bor. Anonymkode: 2b597...a32
jukkapalme Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 Svindel er det ikke, men de har vært utrolig treige til å sende noen ganger. Bestiller heller fra Farmasiet eller Boots apotek, de er mye raskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå