AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 At du tenker tanken. Anonymkode: 41d15...2d7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Jeg kan tenke at jeg er fysisk tiltrukket på 1. møte, men tidligste jeg har hatt sex er 2. date. Vanligvis går det 4-5 dater før sex. Kommer veldig an på personen og settingen, hva man gjør sammen. Anonymkode: 6e16e...ea1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Sex først - bli kjent etterpå. Ellers kaster du bare bort tid! Anonymkode: f3a64...8c8 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Har hatt på første date hvis bruser i blodet da. kvinne Anonymkode: ed07d...29b
Hannah80 Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 Kjenner det etter to sekunder, om vedkommende er en jeg er tiltrukket av. Hvis ikke, så blir det ingen date nr to:) 4 1
-Missi- Skrevet 31. mai 2022 #6 Skrevet 31. mai 2022 Det varierer fra relasjon til relasjon. Men erfaringsmessig har jeg ikke litt lyst på han allerede 1.date så kommer jeg mest sannsynlig ikke til å få det heller. Dabber så fort av selv med det utgangspunktet men så har jeg i blant datet en fyr selv om jeg ikke var seksuelt tiltrukket fordi jeg var mentalt tiltrukket og også fysisk tiltrukket men ikke seksuelt. Kompliserte greier😉men når jeg har sex er det heller ingen fasit på også kommer det jo ann på hva man definerer som sex. Jeg dater nok en god del menn sånn på generell basis men få jeg har sex med av de, skal litt mer til av emosjonell tilknytning før jeg går dit😊
RealistiskDot Skrevet 31. mai 2022 #7 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Sex først - bli kjent etterpå. Ellers kaster du bare bort tid! Anonymkode: f3a64...8c8 Vi elsker sånne som deg 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #8 Skrevet 31. mai 2022 Har aldri lyst til å ligge på første date. Noen ganger kan jeg merke en seksuell tiltrekning første date, mens noen ganger kommer den når jeg lærer personligheten å kjenne. Det gjennomsnittlige optimale antall dater før sex, vil jeg si er fem til åtte Anonymkode: 99372...d20 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #9 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri lyst til å ligge på første date. Noen ganger kan jeg merke en seksuell tiltrekning første date, mens noen ganger kommer den når jeg lærer personligheten å kjenne. Det gjennomsnittlige optimale antall dater før sex, vil jeg si er fem til åtte Anonymkode: 99372...d20 Du dater mye må jeg si. Bruker mye tid på en person som ikke blir noe av. Har enda tilgode å møte enn mann flere enn maks 3 ganger før sex er i bildet. Hvis ikke er det bare å droppe syns jeg. Jeg kjenner det med en gang om det er noe gnist der Anonymkode: ed07d...29b
Blåjojo Skrevet 31. mai 2022 #10 Skrevet 31. mai 2022 Hadde sex på første date en gang. Men den daten varte i 7-8 timer før vi gikk til sengs. En 6 timers lang kjøretur gav oss godt med tid til å bli kjent og finne ut av hva vi ville. Samtidig som at vi var helt enig i at det var lov å si nei til sex. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #11 Skrevet 31. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du dater mye må jeg si. Bruker mye tid på en person som ikke blir noe av. Har enda tilgode å møte enn mann flere enn maks 3 ganger før sex er i bildet. Hvis ikke er det bare å droppe syns jeg. Jeg kjenner det med en gang om det er noe gnist der Anonymkode: ed07d...29b Jeg dater ikke kjempe mye. Men jeg er snart 40 og vært singel største delen av livet etter fylte 16, så noe erfaring har jeg med dating 🙂 Anonymkode: 99372...d20 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #12 Skrevet 31. mai 2022 Nå er jeg gift så det er ikke relevant nå, men før vil jeg si første date. Det er «bare» sex, hvorfor vente? Anonymkode: 916b5...7f1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #13 Skrevet 31. mai 2022 Jeg hadde aldri gått på date med en jeg ikke hadde lyst til å ha sex med, men har aldri hatt sex på første date eller no. Så for meg er det mer å bli kjent og finne ut om vi passer sammen. Korteste tid det har tatt før jeg har hatt sex med en er 2 måneder, da hadde vi både overnattet hos hverandre og vært på flere dater og bestemt oss for at det skulle være oss. Gidder ikke å ligge med hvem som helst og ligge med en på første date er ikke min greie. Anonymkode: f3b03...111 6 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #14 Skrevet 31. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Gidder ikke å ligge med hvem som helst og ligge med en på første date er ikke min greie. Anonymkode: f3b03...111 Det er det jo ingen som gjør. Man ligger med de man synes er digg. Typisk utsagn som oftest kommer fra noen som ikke har så mye valgfrihet rundt hvem de ligger med Anonymkode: f3a64...8c8 1
Perle Skrevet 31. mai 2022 #15 Skrevet 31. mai 2022 Det hadde jeg visst etter et etter noen minutter. Synes det er KJEMPERART og ikke vite om man er tiltrukket av noen. Må jo som nevnt ovenfor väre et resultat av å ikke ha, eller tiligere ikke ha hatt noe valgfrihet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #16 Skrevet 1. juni 2022 Har bare en erfaring med å date noen fullstendig uten alkohol, og da ble det sex femte daten. Tidligere har det gått fortere med alkohol inne i bildet (men det er også 20 år siden). Anonymkode: 2aeff...7f4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #17 Skrevet 1. juni 2022 Fra minutter til måneder for min del. Anonymkode: a19f1...3ea
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #18 Skrevet 1. juni 2022 Kan ikke svare i antall, men det tar tid med meg. Det er ikke sånn at lynet slår ned, og jeg tenner uansett ikke på utseende alene. Dating fungerer ikke for meg i det hele tatt siden mannfolk kun er opptatt av å komme raskest mulig ned i senga. Jeg elsker sex, men kun med en mann som virkelig tenner meg. Å bli kjent via andre kanaler/i det virkelige liv er det som virker for meg. Kan bli kjent med en mann i en sammenheng og etter en god stund plutselig kjenne at jeg får lyst til å røske av ham klærna. Anonymkode: c3a4e...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #19 Skrevet 1. juni 2022 Det kjenner jeg umiddelbart Sitrer liksom i kroppen. Når jeg ikke har følt på dette umiddelbart har det heller ikke meldt seg senere, tvert imot Anonymkode: dba3e...08a 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #20 Skrevet 1. juni 2022 Kjenner også det umiddelbart. Men har aldri hatt sex på første date. Anonymkode: c3087...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå