AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Foreldrene mine feirer gullbryllup i juni og vi har lyst å gi de en gave. Er det noen som har et forslag til noen som har alt. Anonymkode: 84016...4c4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 En stor bukett blomster. Anonymkode: 8ab28...087
Ullvott Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Hvor mye har du tenkt å bruke? En opplevelse kan jo passe til de som har alt: teaterbilletter, konsertbilletter, restaurantmiddag, hotellovernatting etc etc. Det kan fort bli kostbart, men er en veldig hyggelig gave.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Vi tenkte rundt 1000 pr søsken. disse tingene bruker de allerede egne penger på. De er pansjonister og reiser store deler av året😊 men konserbilletter etc skal jeg sjekke ut! takk for tips. Anonymkode: 84016...4c4
Elle Melle Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Vi ga et gavekort hos fotograf på familiefoto siden de ikke hadde det fra før. Og en Rhododendron til hagen.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Ville lagt mye tid i skrive eller lete frem en tale, et dikt eller en sang som beskriver ting de har opplevd sammen, utfordringer de har jobbet seg gjennom etc. Tror de ville satt pris på det. Ellers hadde vi tenkt til å kjøpe et foto av et sted de har tilknytning til, tatt av en lokal fotograf når mine foreldre har neste bryllupsdag. Anonymkode: 9164f...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå