Gå til innhold

Hvordan slutte å se på kvinner som objekter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har tips hvordan jeg kan forandre tankegangen min? Veldig ofte om jeg ser en pen sexy jente. Det kan holde at hun går i en sexy tights og jeg ser rumpa hennes. Så tenker jeg at det hadde vært digg å knulle henne. Dette kan da umulig være normal tankegang?

Anonymkode: 3d49d...a27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske normalt for meg 🤷‍♂️

Anonymkode: 10a6b...3a9

AnonymBruker
Skrevet

Nei med sånn tankegang så vil mennesleheten aldri overleve..  😜

Så lenge du ikke blir helt obsessed og nistirrer eller ikke klarer å gjennomføre dagliglivet ditt, så høres det helt greit ut, sikkert normalt. Jeg gjør det samme, dvs ikke alltid jeg direkte tenker 'han vil jeg pule' men får jo følelser/tanker i den retningen når man ser noen ekstra attraktive.

Anonymkode: 98522...22f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Noen her som har tips hvordan jeg kan forandre tankegangen min? Veldig ofte om jeg ser en pen sexy jente. Det kan holde at hun går i en sexy tights og jeg ser rumpa hennes. Så tenker jeg at det hadde vært digg å knulle henne. Dette kan da umulig være normal tankegang?

Du kan tenke det du vil. Men styre handlingene. Og siden du ber om tips, så vet du nok sikkert at du skal behandle alle mennesker menn som kvinner godt. Og der har du det beste tips :)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tips: Kan være greit å huske på at inni den lekre kroppen bor det et menneske som er like smart, like følsomt, like sammensatt og like analytisk som deg sjøl.

Anonymkode: 27d21...10f

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet med at man nyter deilige veltrente og attraktive jenter? Går fint ann å se på jenter som objekter, men samtidig respektere kvinner. 

Anonymkode: 62bba...bb3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du er styrt av hormonet testosteron. Dessverre lite å gjøre ved :( Ikke så hyggelig for kvinner.

Anonymkode: e1b93...17e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi er primitive dyr og sånn er det, men vi må oppføre oss likevel. 

Anonymkode: cfc97...895

AnonymBruker
Skrevet

Men det kan umulig være sunt med slike tanker? På en måte kan jeg skjønne muslimer som vil dekke til damene. Så slipper de å få slike tanker ofte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hun knuller sikkert digg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt normalt, ingenting å bekymre seg over.

Mennesker objektiviserer hverandre: Menn ser på kvinner som sexobjekter, kvinner ser på menn som suksessobjekter.

Og dette er faktisk ikke galt heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er helt normalt å bli tiltrukket av kvinne og motsatt for kvinne. Det samme gjelder også dyr. Men det er stor forskjell på å tenke og gjøre. Når jeg se noe vakkert så får jeg lyst på å få kontakt men ikke bare for et knulle men å få kose og gi hverandre nytelse. For det må være gjensidig.

Skrevet (endret)

Helt normalt, tenker også sånn når jeg ser damer i fristende klær hehe..

Endret av Archer
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (4 timer siden):

Helt normalt, ingenting å bekymre seg over.

Mennesker objektiviserer hverandre: Menn ser på kvinner som sexobjekter, kvinner ser på menn som suksessobjekter.

Og dette er faktisk ikke galt heller.

Definisjonen av å objektivisere = Å bli gjort til et objekt, redusert til en ting noen kan bruke etter eget forgodtbefinnende.

Dette er noe svært få mennesker gjør, og de som gjør det er mennesker man burde holde seg unna. Det Ts beskriver er ikke nødvendigvis objektivisering, så lenge han ikke ser på disse damene som kun en ting han kan bruke som han vil, uten forståelse eller respekt for mennesket det er snakk om. Det er da fullstendig normalt å bli kåt av andre mennesker, det betyr ikke at vi ikke ser dem som mennekser fordi. 

Det er ganske åpenbart at denne tråden er sarkastisk, det finnes nesten ingen som mener at det er noe galt med å bli kåt på andre.

Anonymkode: 47915...c0f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Sånn tenker alle heterofile menn, vil du bli kvitt de tankene får du kastrere deg.

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert gøy for dama di om du har det? Vitner om lav selvkontroll og mulig du ikke har egne barn selv. Ville du likt menn sikle over datteren din?

Anonymkode: a0bb0...c4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sikkert gøy for dama di om du har det? Vitner om lav selvkontroll og mulig du ikke har egne barn selv. Ville du likt menn sikle over datteren din?

Anonymkode: a0bb0...c4f

Meningsløs kommentar. Selvkontroll handler om hvordan du agerer. Jeg skammer meg ikke over egne seksuelle tanker, og jeg trenger ikke å "like" at noen andre tenker seksuelt om min egen kjæreste, og egne avkom. Jeg må bare forholde meg til at det er slik verden fungerer. Jeg har aldri tatt meg selv eller andre i å utsondre sikkel i den sammenheng.  

Anonymkode: e0510...086

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette kan da umulig være normal tankegang?

Joda, helt normalt. Men som andre er inne på, du må ikke glemme at hun er så utrolig mye mer enn en vakker kropp. Kos deg for all del med den vakre kroppen, men glem aldri at alle er hele mennesker med alle sine finurligheter. Du kan tenke at du er nr 10.000 som "oppdager" henne, for det er du sikkert. Da får du et mer avslappet forhold til det du ser.
Selv synes jeg det blir noe klisjeaktig over de åpenbart peneste jentene selv om de selvsagt er fine å se på. Da er det mer spennende med kvinner som ser ut til å ikke ha oppdaget seg selv. Da blir du virkelig nysgjerrig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er lite å gjøre med at man er normal mann med testosteron. Kvinner er sexy og pene å se på, men ikke stirr, vær høflig, omtenksom og oppfør deg dannet så går det helt fint. 

Alle menn som er heterofile syns det er pent med ei sexy kvinne. Hva som gjør de sexy er individuelt.

Anonymkode: 2c728...edc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...