Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Asså.. vet nesten ikke hvordan jeg skal ordlegge meg, og det blir jo uansett ren synsing. Litt kort fortalt, så er vi nyseparert - har ett barn sammen. Han ville gå, selv om jeg var enig, vi hadde det ikke bra. Ingen kommunikasjon- han klarer ikke sette ord på noe. Antakelig maste jeg mye (ville ha respons, jo mindre jeg fikk, jo mer frustrert ble jeg),og han ble bare mer og mer lukka/stressa. Dro på familievernkontoret men han gav opp etter 1 time. Vi krangla over alt fra at han synes jeg var sur og stressa hele tiden,mens jeg nok var mye det, fordi han ikke bidro med noe som helst og tok meg for gitt. Han så meg aldri inn i øynene og det hele ble veldig trist og lite givende

Jeg ville jobbe med forholdet, jeg har antydet at jeg fortsatt vil det, men selvfølgelig må ting endres, skal vi forsøke igjen. Han har etter bruddet vært kald, vil ikke "henge/snakke" mer enn nødvendig, I forbindelse med henting og levering av barnet feks.

Jeg spurte om han kunne gjøre meg en tjeneste, mot betaling, ang noe praktisk på huset. Han sa han ikke ville ha betaling.  Jeg sa at jeg gjerne gjør det selv, men om han kunne være så snill å vise hvordan maskinen fungerer bare. Han sa da at han ville gjøre det for meg, og han gjorde det i går. Jeg takket veldig for hjelpen, og han smilte faktisk litt, og blunket, (aaaaldri blunket før så og si). Da ble jeg litt sånn..   "hva skjer"  

For jeg vil jo fortsatt ha ham, bare ikke slik vi hadde det. Formidlet forleden at jeg fortsatt vil prøve, ved å sende ham en link hvor en parterapeut snakket, og traff våre utfordringer spot on, og hadde hjulpet par med like utfordringer. Han forsto nok ikke helt innholdet da han ikke er så god i norsk.. 

Men så dette blunket i går.. Hva tenker han? "Syns" i vei 

Anonymkode: e962c...b0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han fikk noe i øyet.

Anonymkode: 7f192...3dd

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å bry seg om.

Anonymkode: c0ec5...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...