AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 en vellykket date forrige uke, og på spørsmål om date 2, så svarer han at denne uken er travel med mye jobb og aktiviteter(barn) og at en evt kan se om en kan finne på noe på sparket. Hva tenker dere om det? Anonymkode: f6ab7...d56
Goodtimes Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Kunne vært meg dette. (er i forhold nå da) Var på date med ei herlig dame den ene uka og påfølgende uke hadde jeg begge barna i hus. Jeg fortalte henne at det ble noe travelt denne uka, men at jeg skulle prøve å skaffe barnevakt for en kveld. (Da dette ikke gikk antok hun det som om jeg ikke var interessert). Hvis han finner en liten mulighet for å ta noe på sparket, så er det en bra ting. :-) 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Det er ikke alltid jeg får det til, og da føler jeg meg litt mislykka. Kanskje jeg ikke føler meg fresh eller opplagt en random dag eller etter jobb, og da er det vanskelig om han forventer at jeg er klar på 30 min. (om jeg trenger å dusje f.eks) Men liker egentlig ideen om det. Anonymkode: e87e1...4c2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Men dere tenker ikke at det nødvendigvis er negativt/eller at han egentlig fader meg ut? Jeg er vel kanskje litt dramatisk..😅 Anonymkode: f6ab7...d56
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men dere tenker ikke at det nødvendigvis er negativt/eller at han egentlig fader meg ut? Jeg er vel kanskje litt dramatisk..😅 Anonymkode: f6ab7...d56 Du har kanskje ikke barn selv, siden du ikke forstår at man ikke bare kan droppe barna sine for å være med en date? Anonymkode: 7153f...bc3 2
Lill3My Skrevet 31. mai 2022 #6 Skrevet 31. mai 2022 (endret) Hvorfor ikke? Det er ikke verre enn that du sier at det ikke passer dersom han plutselig vil gjøre noe «på sparket» og du ikke er gira. Da får du iallfall kanskje truffet ham det betyr ikke at du vil bli nedprioritert i et forhold, ting må gå seg til litt dersom dere eventuelt går inn i et seriøst forhold, dere vil bli kjent med hverandres timeplan og rutiner . I tillegg er det nok enklere å inkludere deg i livet hans når forholdet er etablert, bla ved at du treffer ungene Endret 31. mai 2022 av Lill3My
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #7 Skrevet 31. mai 2022 Tenker at dette må du bare se an hvor det bærer hen. Nå er det han som skal ta initiativ til neste date. Len deg tilbake, fortsett å date andre og se hva han evt kommer opp med 🙂 Anonymkode: 1e650...99e
ClausSaus Skrevet 31. mai 2022 #8 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): en vellykket date forrige uke, og på spørsmål om date 2, så svarer han at denne uken er travel med mye jobb og aktiviteter(barn) og at en evt kan se om en kan finne på noe på sparket. Hva tenker dere om det? Anonymkode: f6ab7...d56 Null problem. Bare tull at en date trenger å være noe voldsomt formaliserte og oppstyltede greier . Holder lenge med en kjapp tur til ett eller annet fint sted du vet om. Ett eller annet du kan ta ham med til som vil assosiere deg med en positiv opplevelse. Og gjerne kle deg ørlite granne slik at det inviterer ham til å få lyst på deg, uten at det kan bli noe mer der og da. Erting fungerer på menn også…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #9 Skrevet 31. mai 2022 Ja takk til spontanitet Høres ikke ut som han fader deg ut, men at han rett og slett har det travelt denne uken og håper på en åpning for å være sammen med deg. Anonymkode: 4956b...573
Gjest ti10 Skrevet 31. mai 2022 #10 Skrevet 31. mai 2022 Nei, det trenger ikke å være noe negativt i det fra hans side. Men jeg vet at jeg ikke hadde likt å være deg i den situasjonen. For hvis man er virkelig interessert og håper på en "på sparket-date", så blir det vel til at man venter og venter på at han skal si fra og så forbereder seg mentalt på noe som kanskje aldri kommer, ev. kommer i slutten av uka når man er drittlei av ventingen og lite klar for date
-Missi- Skrevet 31. mai 2022 #11 Skrevet 31. mai 2022 Jeg hadde nok ikke likt det selv da det er ganske viktig for meg å ha tydelige planer å forholde meg til. Hadde jeg fått en sånn melding hadde jeg svart noe sånt: "ok, men da tar vi det heller når du har barnefri. Snakkes 😊" Men jeg er ikke skrudd sammen slik at jeg liker å vente på en fyr. Jeg hadde nok fort hatt lyst til å avslutte eller takket ja om en annen ba meg ut på date den uka. Kommer helt ann på hvor bra fyr det var🤔 Men jeg er litt utypisk da kanskje, har barn selv men dater ingen med barn som en generell regel og kun i mine barnefri uker😊
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #12 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har kanskje ikke barn selv, siden du ikke forstår at man ikke bare kan droppe barna sine for å være med en date? Anonymkode: 7153f...bc3 Vi har begge barn. Og når en har barn så er det vel mye greiere å planlegge litt i forkant.... vi har begge barn i alderen at de kan være alene et par timer... Føler liksom jeg "venter", og at jeg er litt på alerten og tenker litt at jeg ikke kan gjøre ditt og datt tilfelle han har tid . Og når det blir slik, så irriterer jeg meg. Anonymkode: f6ab7...d56 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #13 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har begge barn. Og når en har barn så er det vel mye greiere å planlegge litt i forkant.... vi har begge barn i alderen at de kan være alene et par timer... Føler liksom jeg "venter", og at jeg er litt på alerten og tenker litt at jeg ikke kan gjøre ditt og datt tilfelle han har tid . Og når det blir slik, så irriterer jeg meg. Anonymkode: f6ab7...d56 Gjør det du skal, og hvis det ikke passer så passer det ikke. Det er ikke bare opp til han når det passer. Og hvis du må avvise så kan du f.eks komme med forslag om når det passer for deg. Anonymkode: e87e1...4c2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #14 Skrevet 31. mai 2022 Spontant betyr jo bare at en spør dersom man kan, ikke at man venter på hverandre! Det blir jo helt feil at du føler du venter på han og ikke kan gjøre noe annet. Poenget med spontant er jo at man ikke skal holde av tid for så å bli skuffet men ha det som en bonus dersom det passer for begge. Anonymkode: aed79...a55 1
Gjest AprilRyan Skrevet 31. mai 2022 #15 Skrevet 31. mai 2022 Jeg er ikke en spontan person, men det spørs litt hvor kjapt ting skal skje. Hvis det hadde vært "fant barnevakt til i kveld. Har du lyst til å finne på noe da?" så hadde jeg vært mer åpen for å treffes enn om det var "vil du møte meg nå?". Kunne sikkert sagt ja til den siste også, men sjansen hadde vært mindre siden jeg liker å vite om ting litt før. Men det er vel egentlig bare å si at man kan se det an og om det passer for begge. Om det ikke gjør det så kan man kanskje heller planlegge å møtes en annen dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå