Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk brev med bekreftet plass på ABC-enheten i går. Der står det at første kontroll er i uke 32. Står ingenting om omvisning eller sånn. Kommer det i eget brev? På hjemmesiden står det jo at man vil bli innkalt til omvisning i uke 24-26. Bortfaller det fordi de holder stengt i sommer? 

Anonymkode: cff8c...482

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kalnes har ikke omvisning lenger pga Covid, så mulig det er derfor det utgår? 

Anonymkode: 3c685...320

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk brev med bekreftet plass på ABC-enheten i går. Der står det at første kontroll er i uke 32. Står ingenting om omvisning eller sånn. Kommer det i eget brev? På hjemmesiden står det jo at man vil bli innkalt til omvisning i uke 24-26. Bortfaller det fordi de holder stengt i sommer? 

Anonymkode: cff8c...482

Kontrollen er jo samme sted man føder, du får garantert omvisning en av kontrollene dine.

Skrevet

Jordmor viser deg rundt på første kontroll. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte for et år siden da det fortsatt var covidrestriksjoner, fikk ingen omvisning men babyen kom ut uansett 😅 hvorfor spør du ikke heller jordmoren, enn oss på KG? 😜 

Anonymkode: bb8e5...298

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er på kontroll på avdelingen, så de viser deg rundt når du er der :) 

Anonymkode: 3f975...59c

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, Porkupine said:

Jordmor viser deg rundt på første kontroll. 😊

Eventuellt andre kontroll. Har opplevd at det var fullt av fødende så vi tok det på kontroll 2. 

Anonymkode: 89417...c07

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fødte for et år siden da det fortsatt var covidrestriksjoner, fikk ingen omvisning men babyen kom ut uansett 😅 hvorfor spør du ikke heller jordmoren, enn oss på KG? 😜 

Anonymkode: bb8e5...298

Eg fødte også under korona med restriksjoner, men gud så eg ønska eg kunne få omvising på føden før vi kom inn! Eg synes det var litt skummelt, og ville følt meg tryggare om eg kunne sjå for meg kor eg skulle, sett nokon av dei som jobber der, og ikkje minst at det var rolig og stille i gangane, ikkje skrekkscener som i film... (Jada, en blir bittelitt dramatisk når en er gravid!) 😁

Håper alle avdelingar tar opp igjen det tilbudet, iallefall for dei som ønskjer det! 

Anonymkode: ad2a7...27d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...