Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva feiler det dem? 

En venneflokk på 5  kjørte opp en bratt bakke til et internat   . Istedenfor å gå den stupbratte bakke satte de seg tett sammen i den lille bilen. En av jentene i baksetet er endel overvektig. Bilen var  virkelig underdimensjonert for slike strabaser og trangt var det. Midtveis i bakken  den lille bilen slet tungt. Ja men dette går jo bra straks oppe pep en slank fyr i forsetet. JAHA MEN BARE NESTEN HADDE  DET IKKE VÆRT FOR FLESKELASSENE BAKI HER SÅ!!!, smalt det fra ei  frekk og freidig ei i baksetet.  Pinlig Stillhet. 

Hva er det med folk som gjør seg morsomme på tykkes bekostning? Og allikevel forventer de å bli møtt på den de er! Rappkjefta rauhull burde man unngå å henge med. 

Anonymkode: bff34...9a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva feiler det dem? 

En venneflokk på 5  kjørte opp en bratt bakke til et internat   . Istedenfor å gå den stupbratte bakke satte de seg tett sammen i den lille bilen. En av jentene i baksetet er endel overvektig. Bilen var  virkelig underdimensjonert for slike strabaser og trangt var det. Midtveis i bakken  den lille bilen slet tungt. Ja men dette går jo bra straks oppe pep en slank fyr i forsetet. JAHA MEN BARE NESTEN HADDE  DET IKKE VÆRT FOR FLESKELASSENE BAKI HER SÅ!!!, smalt det fra ei  frekk og freidig ei i baksetet.  Pinlig Stillhet. 

Hva er det med folk som gjør seg morsomme på tykkes bekostning? Og allikevel forventer de å bli møtt på den de er! Rappkjefta rauhull burde man unngå å henge med. 

Vet ikke. Skulle gjerne forstått mekanismene bak det selv. Er ganske sikker på at hvis man ber folk slutte å si slikt vil man bli møtt med hersketeknikker (du er hårsår. Du må ta en spøk. Osv) som legger hele ansvaret og problemet over på mottaker av den slags retorikk. 

Anonymkode: 5534b...163

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vet ikke. Skulle gjerne forstått mekanismene bak det selv. Er ganske sikker på at hvis man ber folk slutte å si slikt vil man bli møtt med hersketeknikker (du er hårsår. Du må ta en spøk. Osv) som legger hele ansvaret og problemet over på mottaker av den slags retorikk. 

Anonymkode: 5534b...163

Nettopp! Det med at "du må  jo ta en spøk! Sagt med en skingrende høy hånlig og  konkluderende overbærende latter  Også er den diskusjonen tydeligvis over vedkommende er  for lengst videre til et annet emne og forlanger  oppmerksomhet all in.

Sånne folk tar ofte uendeliig mye plass og tåler dårlig å bli nedgradert og motsagt . Alltid veldig frempå og vil ta føringen.  Jeg prøver så godt jeg kan å unngå dem og bruker silent treatment. Eneste som nytter med sånne.

Skrevet

Morsomme? Dette var jo bare pinlig og slemt.

• Liker 3
Skrevet

Ingen grunn til å omgås slike. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slik. Det popper opp «morsomme» kommentarer i hode mitt og vips så er de uttalt. 
Jeg forstår ikke at det er upassende, før blikk og kommentarer. 
Ganske normal ellers, er det en diagnose eller bare veldig dårlig humor?

Anonymkode: 2acbe...94c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Momma skrev (4 minutter siden):

Morsomme? Dette var jo bare pinlig og slemt.

Ikke sant. Og at hun bruker flertall for at det skal fremstå som tidenes morsomhet 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo litt an på settingen, og hvordan det blir sagt også!  Personlig hadde jeg sett det som verre om hun hadde pekt ut én eller ei, enn når hun sier fleskelass i flertall! - og satt hun ikke baki der selv også? - da er jo hun også en av de!     Litt må en tåle, men sårende kommentarer sagt med jevne mellomrom, og som går som personangrep blir mobb! Ikke bra...

Anonymkode: 70d2c...85d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer jo litt an på settingen, og hvordan det blir sagt også!  Personlig hadde jeg sett det som verre om hun hadde pekt ut én eller ei, enn når hun sier fleskelass i flertall! - og satt hun ikke baki der selv også? - da er jo hun også en av de!     Litt må en tåle, men sårende kommentarer sagt med jevne mellomrom, og som går som personangrep blir mobb! Ikke bra...

Anonymkode: 70d2c...85d

Ja  særlig  når hun selv var slank sylfide. Men nåde dem som trør henne på tærne. Hun kan sitte taust og studere en stirre lenge uten å vike med blikket -  helt i sin egen verden -for å se hva slags forfatning  en er i og finne noe hun kan bruke mot en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...