AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg er i en ekstremt stressende situasjon for tiden. Jeg hadde også en slik periode på høsten, hvor jeg tok av 10 kilo (fra 64 til 54 kg og er 163 cm høy) og ble full av elveblest på hele kroppen. Jeg kom meg utav den perioden og la på meg 5 kilo igjen. Jeg startet med styrketrening 4 ganger i uken og merket godt at jeg begynte å bli sterkere og større. Men nå er det altså en ny stressperiode og maten legger seg som en klump i halsen og vil ikke ned. Jeg prøver å tvinge i meg mat, men det sier bom stopp. Helt energiløs,klarer ikke trene for da går jeg i bakken og musklene forsvinner i rekordfart! Jeg blir så fortvilet! Prøver å drikke shaker og smoodier for å få i meg noe, men også det sier stopp i halsen etter en dag eller to. Kan dere hjelpe med tips til å få ned noe som er næringsrikt men veldig enkelt å få ned? Jeg vil ikke tape mer av de 5 månedene med hard arbeid for å bygge meg opp. Anonymkode: 66d95...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Del Skrevet 31. mai 2022 Egg er veldig næringsrikt, det samme er H-melk. Supper med mye moste grønnsaker? Ellers selger apoteket næringsdrikker hvorav noen av dem inneholder alt kroppen trenger i løpet av en dag. Anonymkode: dd83f...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 31. mai 2022 #3 Del Skrevet 31. mai 2022 Første jeg tenker på er jo stresset ditt som hoved problem..og mat nr 2 Kam du gjøre noe med stresset ditt? Det er ikke bra for deg eller kroppen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Del Skrevet 31. mai 2022 Sofakona skrev (6 minutter siden): Første jeg tenker på er jo stresset ditt som hoved problem..og mat nr 2 Kam du gjøre noe med stresset ditt? Det er ikke bra for deg eller kroppen din Jeg har gjort det jeg kan fra min side (sykemelding, samtaler og prøverå være mest mulig ute, pluss å løse roten av problemet etter best mulig evne). Mer får jeg desverre ikke gjort da det er ytre faktorer som er årsaken. Anonymkode: 66d95...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Egg er veldig næringsrikt, det samme er H-melk. Supper med mye moste grønnsaker? Ellers selger apoteket næringsdrikker hvorav noen av dem inneholder alt kroppen trenger i løpet av en dag. Anonymkode: dd83f...753 Takk. Det skal jeg prøve. Anonymkode: 66d95...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #6 Del Skrevet 31. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk. Det skal jeg prøve. Anonymkode: 66d95...5a9 Samme som AB du svarte. Jeg hadde en periode hvor jeg var innlagt på sykehuset og ikke var i stand til å få i meg noe særlig fast føde. Da gikk det mye i egg, H-melk, juice, supper og næringsdrikker - etter anbefaling fra sykepleierne. Egg kan jo også tilberedes på veldig mange ulike måter, alt etter hva du liker og hva som er lettere for deg å få ned. Hardkokt, bløtkokt, stekt, posjert, eggerøre, omelett, eggedosis, eggmuffins... Anonymkode: dd83f...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå