Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen som har opplevd å bli kvalme rett før fødsel? Har vært ekstremt uvel i natt (ingenting har kommer «ut»). Baby har også blitt roligere og bevegelser av annen karakter. Var hos jordmor i dag, alt så bra ut og baby sitter laaaangt nedi bekkenet. Har hatt mye kynnere og nedpress. Baby nr 2, uke 38.

Noen som har opplevd noe av dette som tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet? Alt er selvfølgelig relativt, og «rett rundt hjørnet» er den vel uansett, men tenker da kanskje mest ila de neste dagene. 

(Vet selvfølgelig at det er umulig å forutsi og alt det der…. Men hører gjerne om erfaringer fra andre ang disse tegnene - kanskje spesielt kvalmen og endret bevegelsesmønster som er det «nyeste»).

Anonymkode: ab54e...9ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 39, har vært kvalm siden fredag. Håper det betyr at fødselen er i gang snaaaart. 

Anonymkode: 29f68...935

AnonymBruker
Skrevet

Hei ts, har det skjedd noe med deg? 
Her sitter jeg fortsatt og venter, kvalmen har gitt seg, så det var visst ikke et tegn for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei ts, har det skjedd noe med deg? 
Her sitter jeg fortsatt og venter, kvalmen har gitt seg, så det var visst ikke et tegn for meg. 

Nope!!😅 og kvalmen har gitt seg her og. Herregud dette er en tålmodighetsprøve🥴

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nope!!😅 og kvalmen har gitt seg her og. Herregud dette er en tålmodighetsprøve🥴

Jeg har også termin rundt disse tider. Kjent småkvalme/uvelhet enkelte dager. Ikke noe ekstremt da. Men tenker at kroppen står jo på og jobber nå. I tillegg har vi jo en baby som presser på diverse inni magen, beveger og flytter på seg. Så det er sikkert årsaken til kvalme/uvelhet. 
Men føler man seg plutselig veldig uvel bør en uansett ta en telefon til føden bare for å høre med de. En vet jo aldri med tanke på svangerskapsforgiftning. 

Anonymkode: 197e5...5f6

Skrevet

Jepp. Veldig kvalm par dager før og dagen /natten ,fødsel startet 

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, fødselen startet etter to dager med kvalme og løs mage

Anonymkode: c187b...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...