AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Er en kvinne i tjueårene som har fått diagnosen blandede personlighetsforstyrrelse med flest trekk av engstelig unnvikende. + sosial angst. Jeg har traumer etter vanskelige opplevelser. Er det flere her som bor i kollektiv og som hater det ? Føler aldri jeg kan slappe av ordentlig. Unngår å gå på do for eksempel hvis jeg hører noen er hjemme. Kan ikke leve sånn. Finnes det bo tilbud for sånne som oss ? Anonymkode: 6b6d0...212 1
uglejenta Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 (endret) Da må du leie en egen leilighet, så enkelt er det Endret 31. mai 2022 av uglejenta 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Du kan vel søke om studenthybel der du bor alene? Ellers blir det å lete på det private markedet etter hybel og ikke kollektiv. Sikkert lurt å legge inn annonse selv, mange som ikke har hybler ute men heller plukker blandt de som har laget egen annonse. Anonymkode: 7e6d1...582
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er en kvinne i tjueårene som har fått diagnosen blandede personlighetsforstyrrelse med flest trekk av engstelig unnvikende. + sosial angst. Jeg har traumer etter vanskelige opplevelser. Er det flere her som bor i kollektiv og som hater det ? Føler aldri jeg kan slappe av ordentlig. Unngår å gå på do for eksempel hvis jeg hører noen er hjemme. Kan ikke leve sånn. Finnes det bo tilbud for sånne som oss ? Anonymkode: 6b6d0...212 Da blir det å bo alene. Du kan få bostøtte om du har lav inntekt. Om du også kan bo utenfor bykjernen kan du få mye rimelig. Tenker kjellerleilighet etc. Anonymkode: 8ed0a...8b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå