Gå til innhold

Sliter med mental helse i kollektiv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en kvinne i tjueårene som har fått diagnosen blandede personlighetsforstyrrelse med flest trekk av engstelig unnvikende. + sosial angst. Jeg har traumer etter vanskelige opplevelser. Er det flere her som bor i kollektiv og som hater det ? Føler aldri jeg kan slappe av ordentlig. Unngår å gå på do for eksempel hvis jeg hører noen er hjemme. Kan ikke leve sånn. Finnes det bo tilbud for sånne som oss ? 

Anonymkode: 6b6d0...212

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da må du leie en egen leilighet, så enkelt er det

Endret av uglejenta
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel søke om studenthybel der du bor alene? Ellers blir det å lete på det private markedet etter hybel og ikke kollektiv. Sikkert lurt å legge inn annonse selv, mange som ikke har hybler ute men heller plukker blandt de som har laget egen annonse. 

Anonymkode: 7e6d1...582

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er en kvinne i tjueårene som har fått diagnosen blandede personlighetsforstyrrelse med flest trekk av engstelig unnvikende. + sosial angst. Jeg har traumer etter vanskelige opplevelser. Er det flere her som bor i kollektiv og som hater det ? Føler aldri jeg kan slappe av ordentlig. Unngår å gå på do for eksempel hvis jeg hører noen er hjemme. Kan ikke leve sånn. Finnes det bo tilbud for sånne som oss ? 

Anonymkode: 6b6d0...212

Da blir det å bo alene. 

Du kan få bostøtte om du har lav inntekt. Om du også kan bo utenfor bykjernen kan du få mye rimelig. Tenker kjellerleilighet etc. 

Anonymkode: 8ed0a...8b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...