Gå til innhold

Referansene er fremdeles ikke ringt - en drøy uke før innstillingslista må være klar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på jobbintervju for en stilling i statlig sektor 12. mai. Intervjuet varte 1,5 time, og jeg hadde en god følelse da jeg gikk derfra. Innstillingslista må være klar innen 9. juni. Jeg fikk beskjed om at han som skal skrive innstillingen dels er treg og dels har mye å gjøre, så han antydet at han ville bruke tiden frem til 9. juni fullt ut på å ferdigstille innstillingen. 

Én av referansene jobber jeg med til daglig. Han kunne fortelle så sent som i går at han fremdeles ikke var blitt ringt. Er det et dårlig tegn? De hadde innkalt sju til intervju for det som trolig blir tre stillinger. Er det for tidlig å gi opp håpet? 

Anonymkode: cf3ff...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpet er ikke ute før du eventuelt får beskjed om at du ikke er innstilt. Jeg har erfart at referansene har blitt ringt kun kort tid før innstillingen må være klar. Lykke til 🍀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk. Da får jeg håpe det gjelder meg også. 

Anonymkode: cf3ff...64e

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er denne jobben? Er innsparing flere plasser nå. Kan det påvirke?

Anonymkode: 33ad5...167

AnonymBruker
Skrevet

Måtte lese om det er hos meg du var på intervju, mulig om du evt har endret litt på noe fakta. Jeg har ute tre stillinger nå, alt for mye å gjøre og har ikke sjekket referanser enda. Referansene sjekkes tett opp mot frist, bare for å bekrefte det jeg har bestemt (evt avkrefte). Men jeg sjekker bare på de som innstilles, frist internt for innstilling er 10.juni så jeg sjekker nok i starten på neste uke. Denne uken går med til månedsavlutning grunnet månedsskifte mai/juni, så har nedprioritert alt annet. 

Anonymkode: d9181...d10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...