Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #1 Del Skrevet 17. oktober 2002 hva blir man fortest feit av? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 #2 Del Skrevet 17. oktober 2002 Yummi donalds mat vil jeg tro... Men kan ikke si at jeg er heelt sikker. (menr du både burger og pommes frites eller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #3 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg mente bare burgeren f. eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 #4 Del Skrevet 17. oktober 2002 Er ganske sikker på at det er bedre med et par skolebrød fremfor hamburger.. Men over tid er begge deler ganske så fetende. Noen andre som er helt sikre kanskje? (dette med kosthold er ikke jeg særlig god på altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. oktober 2002 #5 Del Skrevet 17. oktober 2002 Skoleboller inneholder ca 300 kcal pr bolle, og det er jo veldig mye når man skal ha et inntak av ca 1200 kcal pr dag (hvis man vil gå ned i vekt) I pommes frites er det ca 340 kcal pr 100g I dressing er det ca 410 kcal pr 100 gr. Så det er vel ett fett, fet blir man iallefall hvis man spiser masse av det. hehe xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 #6 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hehe, her er jenta som har full oversikt :D (Xeyes altså) Dressingen kan jo droppes da ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. oktober 2002 #7 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hehe man må passe på formene vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 #8 Del Skrevet 17. oktober 2002 Sant det X Har aldri trengt å tenke på kosthold, men har bestemt meg for å prøve å leve litt sunt likevel :-? bittelitt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 17. oktober 2002 #9 Del Skrevet 17. oktober 2002 En burger (ikke så stor da..) med salat og dressing? Høres bedre ut enn skolebrød spør du meg. Mer næring (kjøtt, litt grøntfor, litt brød) enn et skole brød, sukkerfri, og du er mett lengre. Skolebrød metter ca 5 minutter før de skaper "vakum" i magen.. Vel, det er nå min erfaring i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 #10 Del Skrevet 17. oktober 2002 Begge deler er godt i alle fall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. oktober 2002 #11 Del Skrevet 17. oktober 2002 (Jeg ville nok tatt en Liiiiten mchamburger fremfor en skolebolle, eller skolebrød som jeg kaller det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå