AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Har fått tennisalbue,og er skikkelig vondt, noen som vet h a som hjelper,eller hvor lenge det varer? Anonymkode: 7715c...ac0
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har fått tennisalbue,og er skikkelig vondt, noen som vet h a som hjelper,eller hvor lenge det varer? Anonymkode: 7715c...ac0 Kontakt fysioterapeut eller manuellterapeut og få trykkbølgebehandling. Er også øvelser du kan gjøre, men oppsøk hjelp. Kan ta mange uker og måneder om du er skikkelig uheldig. Anonymkode: 9d4df...69c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Har hatt det i nesten ett år nå, men begynner å gå over nå. Tok nesten et halvt år før jeg kjente bedring av betydning. Det kan selvsagt gå raskere for deg, men dette er typisk noe som tar tid dessverre. Jeg har justert trening etc. for å skjerme albuen, men har ikke vært til lege eller noe. Anonymkode: 2a04a...b0b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Har hatt det siden fjor sommer, det tok noen uker før det ga seg såpass at jeg kunne bruke armen noenlunde normalt, og etter det har det vært litt opp og ned, men aldri like ille som i starten. Jeg prøver å huske å gjøre noen øvelser jevnlig, synes det lindrer litt med albuestøtte når det er på det verste, og må være bevisst på hvordan jeg beveger/bruker armen. Jeg har ikke vært til noe behandling for det, det har bare vært nevnt hos legen når jeg har vært der for noe annet. Han anbefalte ibux eller voltarol gel, som jeg bruker av og til. Anonymkode: 521e4...6f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå