Gå til innhold

Datteren ( 13 ) til kjæresten min går i vesken min og stjeler.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville dere ha forholdt dere til det ?

Anonymkode: e79e8...ea9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva stjeler hun? Og har du sett hun gjøre det?

Ta det opp med de. Ikke greit.

Anonymkode: 5c03a...85a

AnonymBruker
Skrevet

Gi beskjed! 
Både far og datter må få klar beskjed.

Så begynner du å gjemme verdisakene dine

Anonymkode: c40bf...93a

• Liker 2
Skrevet

Men skulle ikke være nødvendig å gjemme verdisakene mine ?  Som lommebok, sminke og annet.

• Liker 5
Skrevet

Musefeller og/eller alarm med veldig høy dB. 

• Liker 8
Gjest CamillaCollett
Skrevet

Du forteller det selvsagt til kjæresten din, og så snakker dere sammen om hvordan dere går videre. Om du skal snakke med henne eller om han skal gjøre det eller om dere skal gjøre det sammen. Det avhenger av hvordan forholdet ditt er til datteren.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stjal cash fra foreldrene mine jeg også, da jeg var like gammel. Dette var på 80-tallet. Men det ble folk av meg også.

Men hvorfor har du cash i vesken i 2022??

Anonymkode: 3c1c9...224

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 13.01):

Jeg stjal cash fra foreldrene mine jeg også, da jeg var like gammel. Dette var på 80-tallet. Men det ble folk av meg også.

Så problemet er at hun har cash i veska?? OMG! Jada, det ble folk av deg.. men skal man godta at ungen stjeler? Det er det som er feil med barneoppdragelsen i dag. "de hadde så innmari lyst, og det går nok over og om vi sier noe så føler de seg dårlige, så la oss bare la dem være drittunger" 😡

Anonymkode: d7855...208

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Ville selvfølgelig konfrontert henne med det.

Jeg går utifra at faren vet om det,og allerede har satt jentungen på plass ?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov. 

Perelandra, mod. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville lagt masse tull i veska og begynt å bruke en jeg hadde innelåst i bilen. Feķs fuktig lommetørkle. Engangslommetørkle som var krøllete osv osv.. 

Anonymkode: bfb67...92e

• Liker 1
Gjest Luna Llena
Skrevet

Du tar en prat med henne. Selv om det ikke er din datter, så har du lov å si noe. 

AnonymBruker
Skrevet
Luna Llena skrev (19 minutter siden):

Du tar en prat med henne. Selv om det ikke er din datter, så har du lov å si noe. 

Synd far bør konsulteres først. Som steforeldre bør man faktisk trå litt varsomt. Bli enig med far om du eller han skal ta det opp med henne, men noen MÅ gjøre det! Dette går jo ikke an!

Anonymkode: d7855...208

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du tar en prat med henne så klart.

Anonymkode: 1a287...f74

• Liker 1
Skrevet

Haha dummeste jeg har lest, hu skal få lov å ha kontanter uten at noen andre skal ta det vel? 😅😅😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha snakket med henne, og sagt fra at det ikke er ok at hun tar penger. Men da må du være sikker på at hun tar penger, for å beskylde henne for noe hun ikke har gjort vil føre til at forholdet mellom dere blir dårlig.

Så ville jeg ha hørt hva som gjør at hun stjeler. Får hun lite fra foreldrene, eller hva er årsaken. Ville også sagt at hun kunne komme til meg og spørre hvis det var noe spesielt hun trengte, eller for å få penger til å kjøpe seg litt godteri og lignende.

Anonymkode: 3ba5f...b61

Skrevet

Jeg hadde enten, tatt det opp med far så henne. 

Ellers vært litt teit tilbake, lagt en veske med masse dritt oppi med en lapp. Litt sånn "busted"😂 Kanskje hu føler seg drit teit? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ninish1991 skrev (13 timer siden):

Haha dummeste jeg har lest, hu skal få lov å ha kontanter uten at noen andre skal ta det vel? 😅😅😅

Synes det er en filleting, som lett kan løses ved å ikke ha cash i vesken. Av og til kan man faktisk lage omelett uten å knuse egg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon med familien er en fin ting. 

Anonymkode: 9a2f7...aed

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du? Kontanter er greit å ha når betalingsterminaler eller lignende er nede. Noe de er rett som det er. Nei til et kontantløst samfunn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...