Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. november 2005 #1 Skrevet 10. november 2005 (endret) Ofte hører jeg folk si "Jeg har så dårlig humor, jeg" o.l. Så da spør jeg: Hva legger du i utrykket "dårlig humor"? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=150413&hl= Den linken i denne tråden her er et eksempel på hva jeg syns er dårlig humor Endret 10. november 2005 av *MissA*
Arkana Skrevet 10. november 2005 #2 Skrevet 10. november 2005 (endret) Jeg synes egentlig ikke det er noe som heter dårlig humor. Vi ler av forskjellige ting, men det ene er da ikke bedre enn noen andre. Jeg vet mange "ser ned på" de som ler av bløtkakehumor eller tiss, bæsj og promp som om de selv er bedre mennesker eller har bedre humor fordi de ikke ler av dette. Men jeg tenker nå at det er bedre å le av bæsj enn å ikke le i det hele tatt. Synes det blir tåpelig å skulle rangere hva som er morsomt på den måten. Men generelt tror jeg nok folk mener at dårlig humor er å le av rare/uvanlige ting eller le av ting man ikke burde le av. Endret 10. november 2005 av Arkana
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. november 2005 #3 Skrevet 10. november 2005 Jeg synes egentlig ikke det er noe som heter dårlig humor. Vi ler av forskjellige ting, men det ene er da ikke bedre enn noen andre. Jeg vet mange "ser ned på" de som ler av bløtkakehumor eller tiss, bæsj og promp som om de selv er bedre mennesker eller har bedre humor fordi de ikke ler av dette. Men jeg tenker nå at det er bedre å le av bæsj enn å ikke le i det hele tatt. Synes det blir tåpelig å skulle rangere hva som er morsomt på den måten. Men generelt tror jeg nok folk mener at dårlig humor er å le av rare/uvanlige ting eller le av ting man ikke burde le av. ← Hva syns du om badekaret til Pelle da? Er ikke det dårlig humor heller? Hehe.. (Jeg tror jeg har ganske dårlig humor siden jeg måtte le av det )
Anglofil Skrevet 10. november 2005 #4 Skrevet 10. november 2005 (endret) Jeg synes egentlig humor er litt betinget situasjon. Noen ting ler jeg mer av sammen med andre, enn hvis jeg er alene. Se Monty Python filmer synes jeg ikke er så morsomt å se alene, som å se sammen med andre. Når det gjelder Badekaret til Pelle, synes jeg den er morsom. Blir så teit at det blir morsomt. Mvh Yvonne Endret 10. november 2005 av yvonne
Gjest Gitte Skrevet 10. november 2005 #5 Skrevet 10. november 2005 Badekaret til Pelle var ihvertfall ikke morsomt..
Cuba Skrevet 11. november 2005 #6 Skrevet 11. november 2005 Morsomt og morsomt Fru Blom.. Måtte jo småle litt, men det var vel for at det var så teit..
Arkana Skrevet 11. november 2005 #7 Skrevet 11. november 2005 Hva syns du om badekaret til Pelle da? Er ikke det dårlig humor heller? Hehe.. (Jeg tror jeg har ganske dårlig humor siden jeg måtte le av det ) ← Tja, den var ikke akkurat min type humor. Men jeg måtte nesten le av hvor lite morsom den var.
Smashing Skrevet 11. november 2005 #8 Skrevet 11. november 2005 Jeg synes ikke det var morsomt nå når jeg så det. Det kommer alltid litt an på hvor jeg er og hvem jeg er med. Alt kan egentlig være morsomt bare forholdene ligger til rette for det... Denne er morsom! https://www.its-learning.com//file/download...ileVersionID=-1
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #9 Skrevet 11. november 2005 Badekaret til Pelle er jo en høydare!!! Har flere Fatter'n-sanger jeg Jeg er stort sett lite begeistret for Oluf-humor og "tørrvittige" kommentarer fra "lune" middelaldrene menn med bart og sånn... Jeg liker best de kommentarene i dagliglivet jeg, de med snert, som kommer helt ut av det blå. Venninner som sier noe de har gjort som er teit og hvis en av oss andre da kommer med en innertier av en kommentar og sånn. Har blitt mer begeistret for litt mer plumt humor med årene. Ali G har blitt en favoritt det siste året blant annet
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #10 Skrevet 11. november 2005 Jeg synes ikke den badekar greia var dårlig humor, skrullehumor er bare en egen sjanger som man må forstå, som alle andre typer humor:) Det er bare en type humor jeg synes er dårlig, og det er barnslig humor:p Har man barnslig humor så har man liksom ikke "lært" god humor ennå
Gjest LoisLane Skrevet 11. november 2005 #11 Skrevet 11. november 2005 Jeg ler av mye rart. Artige kommentarer, der og da-situasjoner, vitser. Har ikke særlig sansen for vitser som tar for seg incest og mishandling av små barn.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. november 2005 #12 Skrevet 11. november 2005 Morsomt og morsomt Fru Blom.. Måtte jo småle litt, men det var vel for at det var så teit.. ← Nettopp det jeg også syns.. Det er utrolig teit
Gjest Clueless Skrevet 12. november 2005 #13 Skrevet 12. november 2005 Det som jeg synes er dårlig humor er om man ler av mennesker eller andre levende vesener om slår seg eller skades på noen måte. Sånne hjemmevideoer der barn slår seg er vel omtrent det verste jeg ser som folk faktisk ler av. Synes det er utrolig at det går an å vise sånt.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #14 Skrevet 12. november 2005 Synes ting som går på bekostning av andre er dårlig humor(utdriting osv.) I tillegg har jeg ikke spesielt sans for "norsk humor" (oluf, rorbua, dizzie tunes og alle de der).
Sniglå Skrevet 12. november 2005 #15 Skrevet 12. november 2005 Ler av det meste jeg, men når det går ut over noen som ikke har det bra, synes jeg ikke det er morsomt. Litt ironi og sånnt er greit, Otto for eksempel går greit, men jeg ler meg ikke skakk heller. Og disse sms'ene som går rundt etter alvorlige hendelser synes jeg er grusomme og langt i fra morsomme. Ellers kan jeg le av mye rart
Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2005 #16 Skrevet 12. november 2005 Synes ting som går på bekostning av andre er dårlig humor(utdriting osv.) ← Dette er jeg fullstendig enig i. Én ting er å le av Bush, det kan jeg gjøre, for han er ikke her og hører hva som blir sagt (men de samme tingene ler de av der borte også selvfølgelig), men å gjøre narr av Erna fordi hun er stor, eller synge "Dø Wenche Foss, din gamle haug av råtne knokler" synes jeg IKKE er humor. Jeg blir skikkelig skikkelig flau over sånn dårlig humor... Jeg ler ikke av Harald Eia, han synes jeg bare blir teit.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #17 Skrevet 12. november 2005 Jeg er av den oppfatning at man i prinsippet kan spøke om alt. Men så er det noe med tid og sted, og det vanskeliggjør at man kan spøke om alt, så jeg prøver å la være. min venninne som er hiv-positiv sendte meg en gang en artig homsevits som omhandlet aids. Sånt synes jeg er flott jeg, at man evner å spøke og ha litt galgenhumor Selv fleiper jeg mye med mine sykdommer også, tror det er viktig jeg. Akkurat nå har jeg litt vanskeligheter med bilulykker, men håper det kommer "tilbake".
WickedIcewitch Skrevet 12. november 2005 #18 Skrevet 12. november 2005 Badekaret til Pelle er utrolig morsom da^^ ....*trekke seg sakte unna*. men som sagt, det finnes jo egentlig ikke dårlig humor, men forskjellige oppfattninger. Men å ydmyke og gjøre narr av svakere eller andre indevider for den saks skyld er ikke humor.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #19 Skrevet 12. november 2005 Men å ydmyke og gjøre narr av svakere eller andre indevider for den saks skyld er ikke humor. ← Ydmyking er ikke bra. Men å kødde om f.eks. downs syndrom ser jeg i utgangspunktet ikke noe galt i. Men igjen; alt til sin tid - og da blir det verre
WickedIcewitch Skrevet 12. november 2005 #20 Skrevet 12. november 2005 Ydmyking er ikke bra. Men å kødde om f.eks. downs syndrom ser jeg i utgangspunktet ikke noe galt i. Men igjen; alt til sin tid - og da blir det verre ← Kødde generelt med sykdomer er jo ikke så ille da. men å dra fram folk med en sykdom e.l å direkte ydmyke den personen er galt..og en smule sykt O_o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå