Gå til innhold

Gavetips 9åring??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min har snart bursdag, og jeg er helt blank for gaveideer. Hun ønsker seg pc, iphone og tv på rommet, med ingen av de er aktuelle. (hun har ipad og mobil) 

Det er jo et luksusproblem, for hun har stort sett alt hun trenger. 

Jeg er generelt elendig til å finne på gaver, men sliter litt ekstra nå. Noen tips? 

Anonymkode: a6b7f...2a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tur i vindtunnel, gocart, escaperoom, teater eller kino. En fin kjole, veske eller et smykke. Turutstyr om dere er glad i tur, være seg stormkjøkken, sovepose, grillspyd med tennstål eller slike ting. Bøker i serien Kokotopia, Harry Potter eller skumle bøker av Arne Svingen om det fenger mer. Bakeutstyr til å lage cupcakes og andre finurligheter. En ny badedrakt, sparkesykkel eller joggesko. Klokke, armbånd eller kanskje en hårklipp?

Anonymkode: 445b4...045

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Penger 🙈

Anonymkode: e1e71...b24

AnonymBruker
Skrevet

De fluffy «putene» man kjøper i leketøysbutikk er populært her. Og øredobber, klær faktisk, rulleskøyter, Rikka-bøkene, sykkel, LOL.

Anonymkode: 6c8e1...d99

AnonymBruker
Skrevet

Enig med den som foreslår aktiviteter. 

Eller kanskje er det noen dyre klær eller sko hun ønsker seg? Ett eller annet merke?

Eller hva med disco-lampe, lavalampe eller sånn «bånd» med lys hun kan styre med mobilen (typ Philips hue light strip).

Siden hun har iPad kan jo app store/iTunes-gavekort være noe? Eller sånn iPad-holder som gjør at hun slipper å holde iPaden selv. Eller noen stilige mobil-deksler?

Anonymkode: b239a...849

AnonymBruker
Skrevet

Har hun ingen interesser/hobbier? Bøker,CDer,et smykkesett,noe hun trenger,noe praktisk som ny sykkel,sko e.l.....

Anonymkode: 56264...4c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...