AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Jeg har gått ned ganske mange kilo, og trenger derfor ny garderobe. Jeg har bestemt meg for å kjøpe litt mer ordentlige plagg enn jeg har pleid å gjøre, og å kjøpe mest mulig brukt (men i god stand) for å spare på lommebok og miljø. Jeg er mest vant til å kjøpe salgsvarer fra billigkjedene, men nå har jeg lyst til å kjøpe klær i bedre kvalitet. Siden jeg er mest kjent i billigklær-verden, trenger jeg tips til hvilke merker eller kjeder jeg kan søke opp på Finn eller tise 😊 Stilen er relativt klassisk, og jeg trenger jakker, kåper, kjoler, skjørt, cardigans, bluser, skjorter, gensere ++. Det trenger absolutt ikke være siste skrik, men gjerne farger og fasonger som kan brukes uavhengig av trender. Jeg kan gjerne bruke litt farger og mønstre, så lenge det ikke blir veldig «bråkete» eller neon-aktige farger. Jeg er forøvrig 33 år, og har en kontorjobb hvor jeg bør se ordentlig ut, men ikke «business» - pen 😉 Anonymkode: dd187...778
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Jeg synes de mer "basic" merkene som Vila og Only funker bra, rimelig på Tise er de også. Selv søker jeg ofte mer på ord som silke, lin osv. da, er i samme situasjon som deg og det er fryktelig dyrt å bygge opp en garderobe på kort tid. Anonymkode: ec638...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Det er jo massevis av ulike merker med «litt dyrere enn billig» pris, men Filippa k, ricco vero, day, samsøe, sand, Marlene Birger er merker du kan sjekke ut. Anonymkode: 98ea6...8a0 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Levis jeans, ingenting er som vintage Levis❤️ Anonymkode: 95e09...c82 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Ralph lauren, gant, Hugo boss, Michael kors, lacoste osv finner du mye av på tise ☺️ Anonymkode: 1b42a...bc7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå