AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Del Skrevet 31. mai 2022 STRANGER THINGS SPOILERS (ikke mye.) - Robin Buckley is canonically autistic-coded. And I love Netflix for it. https://www.tumblr.com/blog/view/asexualenjolras/685419681316765696?source=share Anonymkode: c2108...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg så de tidligere sesongene før jeg slo på den nye sesongen, hun har jo klikka helt i forhold til den hun var rett før, har hun plutselig blitt autist da? Anonymkode: 4555e...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg så de tidligere sesongene før jeg slo på den nye sesongen, hun har jo klikka helt i forhold til den hun var rett før, har hun plutselig blitt autist da? Anonymkode: 4555e...d0e De har nok siktet seg mer inn på det nå. 😊 Det er så mange hint at det ikke er så mye tvil. Det skrives masse om det på Reddit. Mange er veldig glade over å få en så fin representasjon😊 Anonymkode: c2108...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Del Skrevet 31. mai 2022 Tumblr? 😌 Anonymkode: e751e...e17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tumblr? 😌 Anonymkode: e751e...e17 Hvorfor?😊 Bare å søke det opp på Reddit om det er bedre😊 Anonymkode: c2108...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #6 Del Skrevet 31. mai 2022 Slutt å kom med masse feilinformasjon. Det står ingen steder på nettet at hun som spiller hun har autisme. Anonymkode: a060e...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #7 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt å kom med masse feilinformasjon. Det står ingen steder på nettet at hun som spiller hun har autisme. Anonymkode: a060e...fc1 Nei, du har misforstått 😊 Rollefiguren er kodet som autistisk. Anonymkode: c2108...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #8 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg husker henne ikke så godt fra forrige episode, men en endring i atferd kan vel tenkes å være knyttet til at hun har en omgangskrets der hun føler seg mer komfortabel med å være seg selv. Jeg har adhd og har gjennom årene brukt mye energi på å prøve å maskere symptomene mine. Når folk blir bedre kjent med meg over tid ser de en helt annen side. Anonymkode: f8590...10a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 12. juni 2022 #9 Del Skrevet 12. juni 2022 Ryddet for avsporing. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 13. juni 2022 #10 Del Skrevet 13. juni 2022 Lurte på hvorfor hun var så kul og kødden mot Steve i iskiosken sesongen før, og plutselig helt merkelig i ny sesong! Så hun fikk autimse. Kunne de ikke gitt det til en av de nye da, istedenfor å forandre en karakter sånn over et par måneder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #11 Del Skrevet 13. juni 2022 mingus skrev (8 minutter siden): Lurte på hvorfor hun var så kul og kødden mot Steve i iskiosken sesongen før, og plutselig helt merkelig i ny sesong! Så hun fikk autimse. Kunne de ikke gitt det til en av de nye da, istedenfor å forandre en karakter sånn over et par måneder? Hun er ikke forandret, men er blitt varm i trøya nå. Det er maskering. Anonymkode: c2108...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 13. juni 2022 #12 Del Skrevet 13. juni 2022 Ja jo, men det virker jo som det skulle vært motsatt da, virker varmere i trøya før! Og usikker og stressa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå