Gå til innhold

Stranger Things Robin autistisk kodet!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så de tidligere sesongene før jeg slo på den nye sesongen, hun har jo klikka helt i forhold til den hun var rett før, har hun plutselig blitt autist da? 

Anonymkode: 4555e...d0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg så de tidligere sesongene før jeg slo på den nye sesongen, hun har jo klikka helt i forhold til den hun var rett før, har hun plutselig blitt autist da? 

Anonymkode: 4555e...d0e

De har nok siktet seg mer inn på det nå. 😊 Det er så mange hint at det ikke er så mye tvil. Det skrives masse om det på Reddit. Mange er veldig glade over å få en så fin representasjon😊

Anonymkode: c2108...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tumblr? 😌

5ff8f2ca6e7d39ff973c6a284c8d93c4.png

Anonymkode: e751e...e17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tumblr? 😌

5ff8f2ca6e7d39ff973c6a284c8d93c4.png

Anonymkode: e751e...e17

Hvorfor?😊

Bare å søke det opp på Reddit om det er bedre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å kom med masse feilinformasjon. Det står ingen steder på nettet at hun som spiller hun har autisme. 

Anonymkode: a060e...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slutt å kom med masse feilinformasjon. Det står ingen steder på nettet at hun som spiller hun har autisme. 

Anonymkode: a060e...fc1

Nei, du har misforstått 😊

Rollefiguren er kodet som autistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker henne ikke så godt fra forrige episode, men en endring i atferd kan vel tenkes å være knyttet til at hun har en omgangskrets der hun føler seg mer komfortabel med å være seg selv. Jeg har adhd og har gjennom årene brukt mye energi på å prøve å maskere symptomene mine. Når folk blir bedre kjent med meg over tid ser de en helt annen side.

Anonymkode: f8590...10a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lurte på hvorfor hun var så kul og kødden mot Steve i iskiosken sesongen før, og plutselig helt merkelig i ny sesong! Så hun fikk autimse. Kunne de ikke gitt det til en av de nye da, istedenfor å forandre en karakter sånn over et par måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (8 minutter siden):

Lurte på hvorfor hun var så kul og kødden mot Steve i iskiosken sesongen før, og plutselig helt merkelig i ny sesong! Så hun fikk autimse. Kunne de ikke gitt det til en av de nye da, istedenfor å forandre en karakter sånn over et par måneder?

Hun er ikke forandret, men er blitt varm i trøya nå. Det er maskering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jo, men det virker jo som det skulle vært motsatt da, virker varmere i trøya før! Og usikker og stressa nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...