AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Han er veldig usikker på om vi har en framtid sammen, men han vil vi skal prøve noen samtaler hos en parterapeut. For å få hjelp til å se om det er noe mer å jobbe med eller om vi bør avslutte. Noen som har vært i en lignende situasjon og vil fortelle litt om hvordan det gikk? Jeg er så redd for å miste han, så håper dette kan hjelpe oss Anonymkode: 1aae5...438
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Han vi gikk til mente at kjæresten min burde gå dra meg uten noen spesiell grunn. Kjæresten min var usikker på følelsene for meg og hadde lyst å prøve andre damer, og da mente terapeuten at han burde det! Det var slutt mellom oss i et par timer, så ble vi sammen igjen. Det kan gå begge veier hos parterapeut. Anonymkode: c5512...e96
Kaffekrus Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Ei venninne dro han med seg. Han ville ut, hun ville ikke. Siden han fremdeles var glad i henne, så klarte hun å overtale han til parterapi. De lever lykkelig sammen i dag, og opplevde parterapi som positivt og avgjørende for å redde forholdet. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Ja parterapi kan mange ganger redde ett forhold, OM parterapauten er god i jobben sin OG dere er villige til å prøve begge to! Anonymkode: 64327...6ef 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 8.28): Han er veldig usikker på om vi har en framtid sammen, men han vil vi skal prøve noen samtaler hos en parterapeut. For å få hjelp til å se om det er noe mer å jobbe med eller om vi bør avslutte. Noen som har vært i en lignende situasjon og vil fortelle litt om hvordan det gikk? Jeg er så redd for å miste han, så håper dette kan hjelpe oss Anonymkode: 1aae5...438 Nei, vi forsøkte 3 turer men det som hjalp mest for oss var hver vår psykolog. Og en son er usikker på forholdet vil nok mest sannsynlig avslutte det. Anonymkode: 670c5...a35
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 Har prøvd, men funket ikke. Mulig vi ventet for lenge med å prøve slik at det var lost case. Anonymkode: 22e5e...31b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå