AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Kan stress, bekymringer osv gjøre at sexlysten blir minimal? Så mye at selv nye damer blir uinteressant? Møtt en fyr i begynnelsen av 30-årene som har en del som skjer på privaten, han virker nesten helt avskrudd seksuelt Anonymkode: e19d4...7f9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Det er ingen fasit. Man må helst kunne greie å koble av for å få lyst, men noen bruker sex som avspenning. Det kan også være at han går på medisiner? Dater han aktivt i denne tilstanden? Anonymkode: fca6d...c89
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Merker for egen del (jeg er mann) at om det er mye styr ellers så er det ikke det som jeg tenker mest på. Men sex avler sex for min del. Så om en faktisk har det noen dager i strekk så er det større sjanse for at en er klar for mer. Anonymkode: 211db...9ad
Gjest Paramount Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Stress og overvekt er vel de største fiendene på kort sikt. Heldigvis er kvinner den beste kur mot dette. Kvinner er avstressende og gir deg motivasjon til å holde deg i form.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan stress, bekymringer osv gjøre at sexlysten blir minimal? Så mye at selv nye damer blir uinteressant? Møtt en fyr i begynnelsen av 30-årene som har en del som skjer på privaten, han virker nesten helt avskrudd seksuelt Anonymkode: e19d4...7f9 Mitt inntrykk er at det er veldig personlig. For meg er sex nødvendig for å takle stress og bekymringer ; jeg klarer ikke forholde meg til irrelevante ting i livet hvis jeg ikke har sex, så jeg blir apatisk og deprimert. Anonymkode: 08a28...084 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #6 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan stress, bekymringer osv gjøre at sexlysten blir minimal? Så mye at selv nye damer blir uinteressant? Møtt en fyr i begynnelsen av 30-årene som har en del som skjer på privaten, han virker nesten helt avskrudd seksuelt Anonymkode: e19d4...7f9 Hvis ikke stress og bekymringer er gode nok grunner til at sexlysten avtar, hva skal da være gode nok årsaker for menn? Anonymkode: be189...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #7 Skrevet 31. mai 2022 Ja, det er mye som kan spille inn. Stress. Dårlig helse. Overvekt. Dårlig kosthold. Hormoner. Medisiner. Sykdom. Tankekjør. Livssituasjon (min mann fikk redusert lyst i småbarnsperioden). Har du spurt han? Anonymkode: 36e06...04e 2 1
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mai 2022 #8 Skrevet 31. mai 2022 For min del dropper ikke interessen pga stress etc, men kvaliteten gjør.
sicario Skrevet 31. mai 2022 #9 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan stress, bekymringer osv gjøre at sexlysten blir minimal? Så mye at selv nye damer blir uinteressant?uelt Anonymkode: e19d4...7f9 Ja det kan det. Vil være helt naturlig at stress, bekymringer osv vil påvirke sexlyst, også med nye. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #10 Skrevet 31. mai 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Kan stress, bekymringer osv gjøre at sexlysten blir minimal? Så mye at selv nye damer blir uinteressant? Møtt en fyr i begynnelsen av 30-årene som har en del som skjer på privaten, han virker nesten helt avskrudd seksuelt Anonymkode: e19d4...7f9 Nye damer blir aldri uinteressant. Men kan jo hende du rett og slett ikke er spesielt interessant? For de menn som ikke er så attraktive må de jo møte damer som er på samme nivå. Og det er jo forståelig nok ikke så veldig engasjerende rent seksuelt. I forhold mister man sexlysten i tillegg når det blir mye stress, kjefting, kritisering og mentalt kaos fra partner. For at sexlysten overhodet skal dukke opp må det jo være med noen man oppfatter som attraktiv. Og det er det jo ikke alle som har mulighet til. Anonymkode: 1e753...5af 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #11 Skrevet 31. mai 2022 Pleide å være en kåt liten gris i 20 årene og syntes at det var nok. Hadde ingen damer å ha sex med men runket kanskje 3-4 ganger om dagen. Jeg prøvde å gjøre ulike tiltak for å dempe sexlysten, så jeg begynte å spise mer for å bli feit (med vilje), jobbe så mye jeg kan og fokusere på alt mulig rart så lenge jeg ikke tenkte på damer. I dag har jeg det faktisk veldig godt og har sexlyst kanskje 1 gang i uka men heldigvis ikke like mye som før. Anonymkode: 9d1ff...9f5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #12 Skrevet 31. mai 2022 Sex med samme partner over lang tid. Anonymkode: b86e2...89d 2
Flintis Skrevet 1. juni 2022 #14 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Pleide å være en kåt liten gris i 20 årene og syntes at det var nok. Hadde ingen damer å ha sex med men runket kanskje 3-4 ganger om dagen. Jeg prøvde å gjøre ulike tiltak for å dempe sexlysten, så jeg begynte å spise mer for å bli feit (med vilje), jobbe så mye jeg kan og fokusere på alt mulig rart så lenge jeg ikke tenkte på damer. I dag har jeg det faktisk veldig godt og har sexlyst kanskje 1 gang i uka men heldigvis ikke like mye som før. Anonymkode: 9d1ff...9f5 Så du har ingen ønsker om dame?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #15 Skrevet 1. juni 2022 Flintis skrev (5 timer siden): Så du har ingen ønsker om dame? Nå har jo jeg blitt så uattraktiv for damer at det ikke er sjans, men har heller ingen motivasjon til å trene eller gå ned i vekt for å øke testonivået igjen. Jeg bare orker ikke å tenke på sex hele tida, er så sinnsykt slitsom. Anonymkode: 9d1ff...9f5
Flintis Skrevet 1. juni 2022 #16 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå har jo jeg blitt så uattraktiv for damer at det ikke er sjans, men har heller ingen motivasjon til å trene eller gå ned i vekt for å øke testonivået igjen. Jeg bare orker ikke å tenke på sex hele tida, er så sinnsykt slitsom. Anonymkode: 9d1ff...9f5 Jeg synes det var uheldig du valgte å sette helsa på spill ved å øke vekta, du kunne kanskje fått noen lystdempende medisiner? Nå kan det være bivirkninger med disse også for alt jeg vet. Bra du har det bra i hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #17 Skrevet 1. juni 2022 Hvordan kvinnen kler seg. Kler hun seg feminint ed kjoler, skjørt og strømper. Øker sexlysten. Jeg er hetro, og blir ikke tent av kvinner som kler seg og oppfører seg som menn. Men uansett så er det forskjell i driften til menn også. Noen er a seksuelle, andre har stårre apetitt for sex. Anonymkode: 2315b...dbb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #18 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 14.26): Pleide å være en kåt liten gris i 20 årene og syntes at det var nok. Hadde ingen damer å ha sex med men runket kanskje 3-4 ganger om dagen. Jeg prøvde å gjøre ulike tiltak for å dempe sexlysten, så jeg begynte å spise mer for å bli feit (med vilje), jobbe så mye jeg kan og fokusere på alt mulig rart så lenge jeg ikke tenkte på damer. I dag har jeg det faktisk veldig godt og har sexlyst kanskje 1 gang i uka men heldigvis ikke like mye som før. Anonymkode: 9d1ff...9f5 Jeg spiser også for å bli feit med vilje Anonymkode: 57cda...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #19 Skrevet 1. juni 2022 Feit og stygg partner, da er mye gjort. Anonymkode: eec39...cae
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #20 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Feit og stygg partner, da er mye gjort. Anonymkode: eec39...cae Akkurat det jeg trengte å høre....tusen takk. Jammen bra at indre kvaliteter/verdier/holdninger/personlighet/glimt i øyet/humor eller hvor god man er i senga har nor å si altså! Feit og stygg dame = turnoff alltid. Jeg ER så glad for at du hadde fasiten, så slipper jeg å lure mer. Siden jeg er feit og stygg, så er det vel bare å gi opp livet da? Siden ingen mann kommer til å kunne tenne på meg?? Hilsen ikke-TS, bare feit og stygg. Anonymkode: ef4e0...2c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå