AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 De skal hente et møbel her i dag, men nå krever de at jeg må bære det ned. Det er heis her, men jeg er en eldre dame som ikke klarer det alene. Har betalt. Trodde møbelet gikk til gjenbruk eller videre salg, men de hevder det spiller ingen rolle om møbelet blir vått. Bor i Oslo, og i morgen kl. 12 må leiligheten være tom og rengjort. Er dette et seriøst firma? Anonymkode: 6171f...875
PCB Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Opplever Rydd og Vask AS som seriøse men ikke spessielt bra. De fremstår på nettet som eksperer på dødsbo og derfor bestilte jeg vasketjeneste av dem nettopp til dette. De hadde høy pris og dårlige fagfolk (les vaskepersonell). Etter første befaring måtte de gjøre store deler av jobben om igjen. Vindusvask hadde de rett og slett "glemt" å gjøre. De hadde ingen problemer med å komme tilbake for en 3. dag riktignok. Etter andre befaring så det greit ut ved første øyekast, men det viste seg at de hadde utelatt hele vegg- og takflater. I tillegg flyttet de møbler ved å dra dem over parkettgulv, noe som forårsaket riper selvsagt. Så jeg ville ikke brukt dette selskapet igjen for utvask av hus og/eller leilighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå