AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Del Skrevet 31. mai 2022 Helst noe som gjør at man ikke krasjer i veggen til slutt, som sjokolade, brus med sukker Osv. Må ha noe i mellom det. Gidder ikke å spise cherrytomater heller liksom Anonymkode: f8442...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlie93993 Skrevet 31. mai 2022 #2 Del Skrevet 31. mai 2022 Pastasalat? Jeg pleier alltid å ha med enten pasta, ris etc med noe tilfeldig jeg finner i kjøleskapet enten det er sopp, salat, spinatpinner, ruccola, osv. Steker og blander det sammen, ganske enkelt og godt. Lukter ikke noe heller. Hvis du vil ha noe lettere kan du jo kanskje bare ha med brødskive, sandwich / toast, kanskje riskaker Mellombar Fruktsalat, melon, eple, pære, banan, druer kuttet opp Smoothie (enten lage selv eller kjøpe) Lage muslibowl, ha med yoghurt og hell oppi musli med bær, og frukt, kanel Du kan også lage overnight oats og ha det med, det er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlie93993 Skrevet 31. mai 2022 #3 Del Skrevet 31. mai 2022 Evt noe wraps, avokadotoast, eggemuffins, omelette, pitabrød med fyll, polarbrød med noe pålegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Del Skrevet 31. mai 2022 Wraps, druer, Ritz-kjeks, smoothie, proteinbar. Jeg pleide alltid å lage kjempefine matbokser til eksamen, men spiste aldri noe som helst 🤣 Anonymkode: c9369...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Del Skrevet 31. mai 2022 Hva med helt vanlige brødskiver? Anonymkode: a3188...eba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 12. juni 2022 #6 Del Skrevet 12. juni 2022 Ryddet for krenkende ytringer. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Del Skrevet 12. juni 2022 Krasjer du av litt sjokolade og brus?? Folk er rare altså. Det er et par timer av livet ditt, det du spiser har ikke magiske evner. Jeg pleide å ha med et par brødskiver og en melkerull. Grunnet nervøsitet var det lite som ble spist, men appetitten kom tilbake når jeg var ferdig😊 Det viktigste er å ikke ha med noe som bråker (eple, knekkebrød, gulrot osv) Anonymkode: 74bb8...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå