AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #21 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvilken farge liker du best på sengetøy? Merker du noen forskjell på hvor godt du sover, hvordan du klarer å roe deg osv? Anonymkode: 8a98e...6f3 Enkelte ting bryr jeg meg ikke om... Anonymkode: 73796...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #22 Del Skrevet 1. juni 2022 Liker farger og mønstrete dynetrekk best Anonymkode: c6cc9...b4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juni 2022 #23 Del Skrevet 2. juni 2022 Blått eller rosa/lilla, ender alltid med det av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #24 Del Skrevet 2. juni 2022 Hvitt, synes det er mest innbydende og delikat Anonymkode: 0bbac...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. juni 2022 #25 Del Skrevet 2. juni 2022 Nei, jeg merker overhodet ingen forskjell på søvnen når det gjelder mønster og farge på sengetøyet jeg har. Jeg har sikkert 15-20 forskjellige. De fleste går i grønt og blått, men også noen andre farger. Akkurat nå er sengene redd opp med et krepp-sengesett i hvitt og turkisgrønt mønster. Jeg elsker krepp! Ensfarget hvitt hadde blitt for "sykehus" for meg. Men alle laknene jeg har er hvite da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #26 Del Skrevet 2. juni 2022 Kommer helt an på årstiden. Anonymkode: a46bd...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. juni 2022 #27 Del Skrevet 2. juni 2022 Når jeg sover så sover jeg i mørket og farger eller mangel på farger på dynetrekk spiller mindre rolle. Det som spiller en rolle for meg er dog at det kjennes godt å våkne i, at det er en plass jeg kan drikke søndags kaffen, og jeg blir glad av farger og mønstre. Hvitt sengesett er så langt fra hva jeg synes er behagelig og min personlighet som det kan være mulig å komme, jeg er mer noe alla dette og har met sengesett alla dette.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 2. juni 2022 #28 Del Skrevet 2. juni 2022 Mørk blå eller grå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #29 Del Skrevet 2. juni 2022 Blått, rosa, lilla og turkis Anonymkode: da88a...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 2. juni 2022 #30 Del Skrevet 2. juni 2022 På laken - definitivt hvitt. Og aller helst i egyptisk bomull. På dynetrekk og putevar foretrekker jeg duse farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #31 Del Skrevet 2. juni 2022 Har bare ensfarget men om det er hvitt, svart eller hva det er spiller ingen rolle. Sover som en stein uansett. Anonymkode: 2bf8c...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå