Gå til innhold

Hvilken farge liker du best på sengetøy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken farge liker du best på sengetøy? Merker du noen forskjell på hvor godt du sover, hvordan du klarer å roe deg osv?

Anonymkode: 8a98e...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvitt eller lyst..  Føler jeg sover bedre i det... Det ser så rent og delikat ut og det er mykere mot huden syntes jeg ❤️😀😍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvit dyne, pute trekk og mørkere farge på laken 

Anonymkode: def0d...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt sengetøy. Og dundyne vinterstid og silkedyne om sommeren. Har hatt det konsekvent i over tjue år. Blir noe forfjetret og oppbrakt om jeg må sove i noe annet. Er nok hverdagsutgaven av tvangstanker som er skyld :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker farger på det meste og har mye mønstrede dyne- og putetrekk. Hadde kjøpt mer mønstrede laken også om det var lettere å få tak i. Det har ingen betydning for søvnkvaliteten - jeg sover med lukkede lyne i et mørkt rom...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ensfarget best, hvitt eller ton-i-ton med veggen. Har hatt både mørkt og lyst oppigjennom og har ikke merket noe forskjell på søvnkvaliteten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (2 timer siden):

Hvitt sengetøy. Og dundyne vinterstid og silkedyne om sommeren. Har hatt det konsekvent i over tjue år. Blir noe forfjetret og oppbrakt om jeg må sove i noe annet. Er nok hverdagsutgaven av tvangstanker som er skyld :) 

Jeg har aldri hørt om silkedyne. Hva er fordelen ved å bruke den i sommerhalvåret?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker ensfarget for det meste, liker mørke farger og lysere, men ikke hvitt- det minner meg om sykehus. 

Anonymkode: 429ef...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Serafina. said:

Jeg har aldri hørt om silkedyne. Hva er fordelen ved å bruke den i sommerhalvåret?

Silkedyner har silke i stedet for f.eks. dunfyll. 

Fordelen er at de er temperaturregulerende - avkjølende på varme sommernetter, varmende når nettene blir svale og litt kjølige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter7 skrev (4 minutter siden):

Silkedyner har silke i stedet for f.eks. dunfyll. 

Fordelen er at de er temperaturregulerende - avkjølende på varme sommernetter, varmende når nettene blir svale og litt kjølige. 

Høres veldig fristende ut. Takk for tips. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Adobyen

Fargen er ikke så viktig, men jeg liker sengetøy i krepp. Det blir ikke så klamt. Det er også fint med glidelåser i åpningene.  

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvitt laken, alltid. Sengetøyet mitt har pastellfarger, syns det er fint og fresht. Akkurat nå her jeg lyserosa/nudeaktig dyne- og putetrekk. Hvitt blir for kjedelig, unntatt laken.

Anonymkode: 14d88...25c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må alltid ha ensfarget. En slags grålilla i sateng. Både laken og dyner/puter. Alt sengetøyet mitt er i den fargen med forskjellige mønster i samme farge eller kombinert med litt hvitt.

Anonymkode: 9e4a0...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...