AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Datet en fyr i litt over et halvt år. Vi hadde det helt fantastisk gøy og fint sammen, men det ble slutt for noen uker siden. Før dette hadde vi snakket en del om at det var ting som ikke fungerte så bra, men at begge ønsket å få det til å fungere da vi var enige om at vi hadde det så fint når vi var sammen. Jeg følte at vi så hverandre for lite og at jeg ikke fikk den oppmerksomheten jeg følte jeg trengte for å føle meg trygg på han. Han følte nok på at han ikke strakk helt til og hadde dårlig samvittighet. Vi var enige om at dette ikke var bra for noen av oss og at hvis vi ikke klarte å snu det så måtte vi avslutte det. Jeg klarte ikke å ta steget å avslutte ting fordi jeg hadde et håp om å få det til og vi drøyde begge med å ta det steget. Helt til han gjorde det. Det. var vel forventet og en slags enighet, selvom jeg og han begge hadde sagt at vi ikke ville avslutte det. Vi måtte vel bare. Ingen av oss ønsket å bryte all kontakt, men jeg har bedt om å få litt avstand i den forstand at vi ikke kan snakke sammen på en stund. Så jeg får tid og avstand til å komme meg litt videre. Nå kjenner jeg jo veldig på at jeg har lyst til å spørre han om han kunne tenke seg å gi det en ny sjanse. Jeg føler vel at vi aldri helt fikk sjansen til å prøve helt ordentlig og at de tingene som kom i veien ikke nå lenger er der (sykdom som gjorde at vi ikke kunne se hverandre i en lengre periode). Da vi avsluttet ting sa han at han visste at vi kunne fått det helt fantastisk og at han sikkert kom til å angre. Jeg vet ikke om han sa dette fordi han forsøkte å "trøste" meg eller om han faktisk mente det, men det har hengt seg litt fast i meg. Mange vil sikkert si at jeg bare skal komme meg videre, og jeg prøver jo på det og vet at det vil ta litt tid. Men, jeg kjenner at akkurat nå har jeg lyst til å gi det en ny sjanse men trenger hjelp til hvordan jeg kan gå frem for å si dette til han? Noen med erfaringer eller gode tanker om hvordan jeg kunne gjort dette uten å føle at man blir avvist på nytt dersom han ikke ønsker det samme? Anonymkode: 2da97...030
girlie93993 Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Om han ikke ønsker å være sammen med deg nå men du har lyst på han, så er det vanskelig å skulle ha "normal" kontakt med hverandre uten at det blir sårt eller rart mtp situasjonen deres. Du kan ganske enkelt bare sende en melding hvor du skriver "Jeg vet at ting har vært litt tricky, og at vi har gjort det slutt, men jeg vil gjerne gi det en siste sjanse hvor vi begge kan gi alt vi har fordi jeg vet vi kan ha det fint sammen om vi prøver. Jeg skjønner det om du ikke ønsker det, men jeg ville bare få det ut.." noe lignende. Du taper INGENTING på å ikke fortelle om følelsene dine, brått føler han det samme og vil gi det en sjanse til, som det er stor sannsynlighet for når begge er glade i hverandre. Hvis han svarer at han ikke ønsker at dere skal prøve på nytt ville jeg bare kuttet ut kontakten og gjort det klart for han at "jeg ønsker bare det beste for deg, og jeg skriver denne meldingen fordi jeg gjerne vil gi oss en sjanse til. Det gjør for vondt for meg å skulle ha deg i livet mitt på denne måten slik det er nå, så hvis det ikke går seg til så tror jeg at vi ikke kan ha kontakt lenger.." Å ikke ha kontakt hjelper deg å komme deg over han tusen ganger lettere enn om du har han på sosiale medier, osv. Hvis man virkelig vil få det til å funke så kan dere få det til å funke, finn noe som passer for dere to. Kommuniser sammen og lær hverandres kjærlighetsspråk, det tar litt tid. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Er savnet som kicker inn hos deg. Når det blir som sterkest er en villig til å prøve mye. Kan bare være ett blaff og en del av den «sorg» følelsen en må igjennom for å komme videre. Men vil han prøve igjen så kan en jo bare prøve … Anonymkode: 45c99...5e4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 TS her. Takk for svar til begge to. Det er jo absolutt et savn og det kan være at det bare ersavnet som kicker inn og at om jeg gir det litt mer tid så vil denne følelsen fade litt mer ut. Samtidig så er jeg jo der at jeg vet at jeg kan leve uten han og at det finnes flere der ute, og at jeg bare må gi dette tid så vil savnet og sorgen bli mindre og enklere og håndtere. Er ikke i desperat modus. Jeg vet at jeg klarer meg! Jeg er vel bare der at jeg er så sikker på at vi kunne fått det så bra om vi bare hadde fått ryddet opp i det som gjorde oss usikre på slutten. Takk for forslag girlie93993. Det er mulig at jeg forsøker meg på det, men tenker jeg må forsøke å time det. La han få muligheten til å få ting på avstand og forhåpentligvis savne meg litt, samtidig som jeg må vente for min egen del sånn at jeg håndterer avslag hvis det er det som kommer. Anonymkode: 2da97...030 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da vi avsluttet ting sa han at han visste at vi kunne fått det helt fantastisk og at han sikkert kom til å angre. Da hadde jeg sagt "ok" og blokkert hele fyren. Dette er en utrolig manipulerende måte å få deg til å holde døra åpen på, hvis han virkelig hadde ment dette så hadde han aldri sagt det, han hadde ikke slått opp og forsøkt videre. Anonymkode: 4cecf...bb9 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå