Gå til innhold

Han er forbanna for at jeg lå med en annen 2 mnd etter brudd, han lå med noen før brudd..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I en tøff periode av livet var kjæresten veldig utro mot meg. Så ble det litt pause før jeg trodde vi hadde funnet ut av det og vi holdt sammen I ca 8 mnd. Så ville han bare ha meg ut fordi jeg sleit med tillit. 

Så når det ble slutt tok det 2 mnd før jeg var med en annen. Holdt på i 1 måneds tid og var veldig useriøst. 

Så går det 7 mnd før vi begynner på igjen. Har holdt sammen I ca 1 år nå og hele veien så bruker han den i mot meg, at jeg gikk så fort videre. Jeg kan ikke bruke noe av det gamle mot han, som forklarer alt av hvorfor jeg ble som jeg ble. 

Han bare nekter å forstå samtidig som han er konstant mistenksom til at jeg skal være utro. 

I en krangle stilte jeg litt spørsmål til han som går på hans oppførsel kontra min. Jeg lurte på hvordan noe kan være ok kun en vei, ham blir forbanna og mener at alt skal liksom gå på han. Jeg svarer nei, nå sier jeg at vi viser jo oss som like ille. To ganger har jeg spurt om han har en løsning til hvordan han skal kunne stole på meg. Han har ingen ideer. Jeg jobber med mitt og har kommet langt på min vei. 

Han mener at siden jeg sleit med tillit mot han lenge så kan han være sånn mot meg nå på ubestemt tid. Jeg svarer at jeg var i det minste single før jeg lå med noen andre. Det jeg gjorde var ingenting mot det han gjorde. 

Hvorfor forstår han ikke dette?

Anonymkode: 13875...7b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

(Isbil melodi/Norge rundt)

Dump dump dump dump

dump dump dump dump

dumpdumpdumpdump dumpdumpdumpdump dump dump dump 

Anonymkode: af769...52b

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Men helt ærlig, han høres seriøst veldig toxic ut. Er det dette du vil at resten av livet ditt skal bestå av?😓

• Liker 16
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du velger ham jo hver dag, hvorfor vil du være sammen med en så lite intelligent mann? 

Anonymkode: 95eb8...19d

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men helt ærlig, han høres seriøst veldig toxic ut. Er det dette du vil at resten av livet ditt skal bestå av?😓

Jeg trodde vi kjørte ny start. Er møkk lei av opplegget, føler han tar hevn og manipulerer. Merker at jeg trekker meg unna. Han gir ingen skikkelige svar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du velger ham jo hver dag, hvorfor vil du være sammen med en så lite intelligent mann? 

Anonymkode: 95eb8...19d

Jeg gir det en måned fra nå

AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke klarer komme seg over at du har vært med noen andre, mens dere IKKE var sammen, så har dere disse valgene:

1 - Parterapeut (eller psykolog for hans del alene). Men det kan hende dette ikke løser noe. 

2 - Avslutte forholdet

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke klarer komme seg over at du har vært med noen andre, mens dere IKKE var sammen, så har dere disse valgene:

1 - Parterapeut (eller psykolog for hans del alene). Men det kan hende dette ikke løser noe. 

2 - Avslutte forholdet

Han syns det var så respektløst. Så kun meg det er noe feil med 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble dere sammen igjen egentlig? Av sjalusi? 

Anonymkode: a29e9...9c1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg gir det en måned fra nå

hvorfor???

Anonymkode: 9a9b4...fe7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ble dere sammen igjen egentlig? Av sjalusi? 

Anonymkode: a29e9...9c1

Jeg fikk nok tid for meg selv til å komme over før vi begynte forfra. Jeg har trodd at nå er det mye bedre for vi begynte fra skratch med et godt vennskap først. Nå føler jeg meg lurt på en måte. Litt trykket ned over tid også det her.

Og når vi diskuterer så forventer jeg at han fjerner tlf fra ansiktet sitt, ser på meg og er interessert i å ordne opp. Sånn han satt brydde han seg filla om meg. Og da er alt hittil vært løgn da, med mindre det er noe annet jeg ikke forstår med han. Jeg skal gi klar tale i morgen om alt dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han syns det var så respektløst. Så kun meg det er noe feil med 

Og det er slik du vil ha det resten av livet ditt?
Alt er din feil, han gjør ikke noe galt?
Tenk deg fremtiden.
Neste gang han er utro, det er sikkert din feil også, så skal dere ikke snakke om det etterpå for dere skal gå videre, men han skal klage på deg heeele tiden.
Gjør deg en tjeneste og gå nå. 

Anonymkode: f39d9...1cf

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Og det er slik du vil ha det resten av livet ditt?
Alt er din feil, han gjør ikke noe galt?
Tenk deg fremtiden.
Neste gang han er utro, det er sikkert din feil også, så skal dere ikke snakke om det etterpå for dere skal gå videre, men han skal klage på deg heeele tiden.
Gjør deg en tjeneste og gå nå. 

Ingenting varer evig uansett. Jeg forventer respekt så lenge vi har med hverandre å gjøre. Jeg trekker meg unna så fort jeg merker det motsatte. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting varer evig uansett. Jeg forventer respekt så lenge vi har med hverandre å gjøre. Jeg trekker meg unna så fort jeg merker det motsatte. 

Jeg har litt vanskelig for å forstå hvordan du mener han viser deg respekt.

Hva ville du sagt til en venninne som hadde kommet og fortalt hvordan hennes forhold hadde vært, om hun hadde fortalt din historie?

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt vanskelig for å forstå hvordan du mener han viser deg respekt.

Hva ville du sagt til en venninne som hadde kommet og fortalt hvordan hennes forhold hadde vært, om hun hadde fortalt din historie?

Jeg har trekt meg ganske mye ut av dette allerede. Jeg skal ha en skikkelig grundige forklaring. Det er det hele 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

(Isbil melodi/Norge rundt)

Dump dump dump dump

dump dump dump dump

dumpdumpdumpdump dumpdumpdumpdump dump dump dump 

dump dump dump dump dump dump dump, dump dump dump!

dump dump dump dump dump dump dump, dump dump dump!

Ergo helt enig. 

Anonymkode: 325fa...fa8

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig er han sjalu og mistenksom.

Han vet jo hva han selv er i stand til i forhold.

Hvor mange damer prøvde han seg på før en til slutt røyk på?

Smart å sette fokuset over på deg også. 

Han burde derimot turt å nevne det EN gang.

Men ærlig talt.

Finnes bedre hobbyer enn å prøve oppdra slike menn.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
MizzVic skrev (15 minutter siden):

Selvfølgelig er han sjalu og mistenksom.

Han vet jo hva han selv er i stand til i forhold.

Hvor mange damer prøvde han seg på før en til slutt røyk på?

Smart å sette fokuset over på deg også. 

Han burde derimot turt å nevne det EN gang.

Men ærlig talt.

Finnes bedre hobbyer enn å prøve oppdra slike menn.

I morgen skal jeg få sagt mitt. Han får selv ta ansvar for sine ting uten å legge det på meg. Han dumpet meg, kalte meg for søppel, hørte mer på kameraten meninger enn mine og var som en single den siste mnd vi bodde sammen. Hvis han syns det er så fælt at jeg lå med en annen 2 mnd etter brudd så er det faktisk hans egen skyld. At jeg sleit med tillit i 8 mnd er også hans skyld og det er en grunn til at jeg var urolig før det og. Han får ta seg sammen. Fortsett sånn så reiser jeg veldig snart.

Han har så mye frihet, men jeg er ikke helt trygg på han på fylla ennå. Jeg godtar det likevel 2 av 3 ganger, men den ene gangen det ikke føltes greit så bruker han det mot meg i lange tider etterpå. 

Det føles som om han aldri blir helt fornøyd med meg, men denne runda er det jeg som er mest misfornøyd med han. Jeg camper på sofaen frem til jeg har funnet et annet sted å bo. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke giddet si noe jeg.

Han er ikke så dum at han ikke forstår oppførselen sin overhode.

Idet du tok han i å være utro, hadde ikke dere mer å prate om.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han ripper opp i dette for sin egen selvfølelse. Jeg tror han allerede (igjen) har vært utro, og er redd for at du skal finne ut av det. 

for at han ikke skal bli svartepetter, så prøver han å lage en big deal ut av at du var med noen andre mens dere var slutt

Dermed har han et motargument når du finner ut av hans nylige utroskap. Og kommer til å si at dere da er skuls

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...