Gå til innhold

Da har jeg lært at jeg aldri igjen skal ha en romantisk relasjon med noen i vennegjengen 🙄 Fml

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle er jo i mot meg nå! Og er det så sykt frustrerende og ufortjent!! 

Da vi begynte å holde på, så sa alle at de aldri kom til å ta noen sin side, som jeg respekterer fullt ut! Og med det, har jeg heller ikke innblandet dem i våres problemer! 

Og det var MYE problemer. Han fremstilles så flott og bra av alle, og det var jo mye av grunnen til at jeg fikk interesse for han i første omgang! Han var en engel som brydde seg om alle. Og Gud det var bullshit 🙄 Har aldri møtt noen som ikke klarer se kortere enn sin egen nese. Totalt egosentrert og null evne til å ta enten handling eller ansvar. Han behandlet meg som søppel. 

Så jeg dumpet han. Selv om jeg har snakket om å kanskje avslutte forholdet i 3 måneder, så tok han dette som en atombombe fra klar himmel. Han er totalt knust og nekter svare noen av våres venner. Og våres venner, joda, de skylder på meg, og mener jeg er et grusomt menneske som såret han på denne måten! 

Fyren har faen meg gitt meg blåmerker, løgner, vært utro og ufin, men hvem blir svartepetter?🙄 

Jeg føler heller det ikke er NOE vits å fortelle noe av dette til våres felles venner, for ingen vil tro meg, da han er en engel i deres øyne! 

Anonymkode: 050fb...df1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den lærte jeg for mange år siden. Partnere skaffe man utenfor omkretsen sin.

Hvorfor? For nå ting tar slutt, så kan man lettere fjerne dette mennesket. Gå videre med flokken man hadde fra før som venner.

Jeg dyrker heller aldri noe særlig tid på min mann sine venner, for det er jo hans liv fra før. Jeg gidder ikke bruke tid på bygge relasjoner der som jeg ikke skal bruke tid på når det er slutt.

Anonymkode: 26c1c...789

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...