Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 10. november 2005 #1 Skrevet 10. november 2005 Jeg er en jente på 22 år, som ønsker å gå ned litt. Jeg er 173 cm lang og veier 70 kilo. Har alltid hatt veldig dårlig appetitt, liker veldig lite mat. Blir kvalm av brødskriver, og middagsmat har jeg aldri lyst på. Likevel må jeg jo spise for å overleve, så jeg spiser vel ganske normalt nå. Det jeg lurer på, er om det er dumt av meg å "bruke" den dårlig appetitten til å gå ned? Jeg hadde f.eks. ikke hatt noe imot å spise veldig lite hver dag, og det jeg spiste kunne jo være sunt. Men er redd for at hvis jeg først "slipper" å spise så mye hver dag, så vil jeg ikke klare å begynne igjen når jeg har gått ned de kiloene jeg ville.. Er det mulig at det kan skje? Trenger råd.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #2 Skrevet 10. november 2005 Høres ut som en dårlig ide for meg. Du er normalvektig i utgangspunktet, så hvis du ønsker å stramme opp litt burde du heller satse på trening. Trening hjelper på appetitten, og når du får litt mer muskler forbrenner du mer energi.
momo Skrevet 11. november 2005 #3 Skrevet 11. november 2005 Tror nok ikke du skal starte og spise mindre. Prøv og spis ofte, gjerne 6 ganger om dagen. Spis lite og sunnt til hvert måltid. Og tren, for og stramme opp kroppen. Ved og spise veldig lite vil forbrenningen din gå på sparebluss, det er ikke noe lurt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå