AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Så har søkt og vært på et par intervjuer. Ble innstilt på begge men ikke som nummer 1. Føler meg smålig deppa med tanken på at jeg må fortsette å være på arbeidsplassen. Trives ikke. Noen som har tips for å takle situasjonen. Anonymkode: aa257...6d7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Søke, søke og atter søke. Jo flere søknader du sender jo større sjanse til å få napp. Det blir som å kjøpe lodd, jo flere du legger i potten jo større er vinnersjansen. Ikke ta avslag personlig, det er mange som søker. Ta intervjuene som en trening. Det gjelder å være tålmodig (også på plassen du er nå), plutselig får du napp når du minst venter det. Ikke gi deg! Anonymkode: ef480...6a9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Søke, søke og atter søke. Jo flere søknader du sender jo større sjanse til å få napp. Det blir som å kjøpe lodd, jo flere du legger i potten jo større er vinnersjansen. Ikke ta avslag personlig, det er mange som søker. Ta intervjuene som en trening. Det gjelder å være tålmodig (også på plassen du er nå), plutselig får du napp når du minst venter det. Ikke gi deg! Anonymkode: ef480...6a9 Tusen takk for fint svar ts Anonymkode: aa257...6d7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 22.47): Så har søkt og vært på et par intervjuer. Ble innstilt på begge men ikke som nummer 1. Føler meg smålig deppa med tanken på at jeg må fortsette å være på arbeidsplassen. Trives ikke. Noen som har tips for å takle situasjonen. Anonymkode: aa257...6d7 Har det på samme måte, men er lite utlyste stillinger. 😕 Vil helst ha noe ikke for langt unna der jeg bor. Anonymkode: 86394...b15
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Så bra at du tar tak i situasjonen, og søker andre jobber! Alt for mange holder ut i jobber de ikke trives i. Lykke til! Anonymkode: c15dc...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå