AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Takler dere å fly? Å sitte på et fly er det verst tenkelig jeg kan tenke meg, da har jeg ingen rømningsvei, jeg må bare fint bli sittende der å stå i det hele. Har ikke turt og fly på 15 år pga denne frykten.. Andre som har det slik? Har dere egne teknikker eller medisiner dere tar som hjelper mens dere flyr? Anonymkode: 2d8e1...e68
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Ja, jeg trigges enormt av dette og blir ekstremt lett reisesyk i tillegg. Hjalp mye med Postafen Jeg har nå i tillegg horribel langvarig krystallsyke, og skal fly/kjøre. Jeg blir dårlig av ALT, særlig bil og buss osv. Sjansen for at jeg blir ufattelig dårlig på alle måter er høy. Så, jeg tar Sobril og Apifran denne reisen som fungerer bedre mtp svimmelheten også. Uten den hadde jeg tatt Postafen. Spør legen din om resept til en reise, og velg en kort rute - en liten helg bare. Spørs jo litt hvor du bor, men jeg bor på Østlandet og da tar en flytur til Bergen eller Kristiansand kort tid. Bor du i nord kan du jo velge noe der. Så neste gang 30 min mer (la oss si København) og så kanskje driste deg litt lengre en senere ferie om det gikk fint. Anonymkode: 7ee73...a19
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja, jeg trigges enormt av dette og blir ekstremt lett reisesyk i tillegg. Hjalp mye med Postafen Jeg har nå i tillegg horribel langvarig krystallsyke, og skal fly/kjøre. Jeg blir dårlig av ALT, særlig bil og buss osv. Sjansen for at jeg blir ufattelig dårlig på alle måter er høy. Så, jeg tar Sobril og Apifran denne reisen som fungerer bedre mtp svimmelheten også. Uten den hadde jeg tatt Postafen. Spør legen din om resept til en reise, og velg en kort rute - en liten helg bare. Spørs jo litt hvor du bor, men jeg bor på Østlandet og da tar en flytur til Bergen eller Kristiansand kort tid. Bor du i nord kan du jo velge noe der. Så neste gang 30 min mer (la oss si København) og så kanskje driste deg litt lengre en senere ferie om det gikk fint. Anonymkode: 7ee73...a19 Takk for svar! Jeg har tenkt å reise til Oslo fra Stavanger tar 45/50 min med fly. Jeg har vanligvis kun brukt og ta to postafen før flyreise/ferje/tog/buss/bil. Men postafen hjelper jo ikke mot angsten. Jeg har i tillegg til to postafen tatt en sobril 15 mg til en lang biltur med en kompis som kjenner meg godt, da har det gått bra, men det verste er fly for da har man ikke noe annet valg enn å bare bli sittende der, uten muligheten til å få frisk luft eller å «rømme» ut når angsten og panikken kicker inn.. Til flyreisen har jeg tenkt å ta to postafen pluss to sobril på 15 mg Til kjøreturen tok jeg kun en sobril, men tenker siden å sitte stuck i et fly for første gang på 15 år da må jeg kanskje ha to sobril for å føle meg sikrere. Hvor mye sobril tar du på flytur? Hjelper det deg? Anonymkode: 2d8e1...e68
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar! Jeg har tenkt å reise til Oslo fra Stavanger tar 45/50 min med fly. Jeg har vanligvis kun brukt og ta to postafen før flyreise/ferje/tog/buss/bil. Men postafen hjelper jo ikke mot angsten. Jeg har i tillegg til to postafen tatt en sobril 15 mg til en lang biltur med en kompis som kjenner meg godt, da har det gått bra, men det verste er fly for da har man ikke noe annet valg enn å bare bli sittende der, uten muligheten til å få frisk luft eller å «rømme» ut når angsten og panikken kicker inn.. Til flyreisen har jeg tenkt å ta to postafen pluss to sobril på 15 mg Til kjøreturen tok jeg kun en sobril, men tenker siden å sitte stuck i et fly for første gang på 15 år da må jeg kanskje ha to sobril for å føle meg sikrere. Hvor mye sobril tar du på flytur? Hjelper det deg? Anonymkode: 2d8e1...e68 Det er veldig mye med 2 stk Sobril på 15 mg! Dette bør du diskutere med legen, ikke KG. Anonymkode: 91932...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå