Gå til innhold

Har du blitt sammen med en/ei som har hatt rykte på seg til å være utro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier. 

Har du blitt sammen med en person som har vært utro med tidligere partnere? Som har hatt mye dårlige rykter? Valgte du å bli sammen med personen på tross av det du har hørt? Hvordan er det i deres forhold nå? Var det vanskelig for deg å stole på personen tidlig i forholdet? Og, hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 644a2...560

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En gang utro, alltid utro. Gjelder sikkert ikke i alle tilfeller, men i mange tilfeller gjør det dessverre det..

Anonymkode: 91c7a...79d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble sammen med en som alle advarte mot - skulle hørt på de for å si det sånn🥴 Godt råd; bare ikke gjør det, du fortjener noe mye bedre i livet.

Anonymkode: 7473d...49b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, største feilen jeg har gjort.

Anonymkode: 42f8a...ec7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Tidligere partner, kaaanskje. Men utro mot flere tidligere partnere? Uaktuelt. Da er det sannsynligvis noe grunnleggende der som ikke er forenlig med å leve monogamt.

Anonymkode: 87b19...386

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Tidligere partner, kaaanskje. Men utro mot flere tidligere partnere? Uaktuelt. Da er det sannsynligvis noe grunnleggende der som ikke er forenlig med å leve monogamt.

Oi sorry, leste "Hadde du blitt sammen med..."

AnonymBruker
Skrevet

Om man vil ha et åpent forhold, så ja.

Ellers? Nei.

Anonymkode: fc896...5a5

AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt mulig å forandre seg, men likevel - du vet at personen tar lettere på svik enn andre, og at han/hun mangler noen sperrer.

I 20-årsalderen var jeg en tid sammen med en som ikke hadde et helt godt rykte i så måte. Avsluttet det nettopp fordi jeg ikke orket å være i forhold med en som hadde et harem av damer hengende rundt seg hver gang vi var på fest. Han er en snill fyr, og veldig sjarmerende, en det er lett å tilgi... Nå er han eldre, har barn, og jeg håper at han tar godt vare på den hyggelige dama som er konen hans.

Anonymkode: 7b8d1...c1b

AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med bygdas største player og det er ikke bare lett. Velger å stole på han og overser nepene som fortsatt tar kontakt og er sulten på oppmerksomhet. 

Anonymkode: 9111c...863

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er sammen med bygdas største player og det er ikke bare lett. Velger å stole på han og overser nepene som fortsatt tar kontakt og er sulten på oppmerksomhet. 

Fytti faen at du gidder🤷‍♀️

Anonymkode: c33fa...ab7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som overskriften sier. 

Har du blitt sammen med en person som har vært utro med tidligere partnere? Som har hatt mye dårlige rykter? Valgte du å bli sammen med personen på tross av det du har hørt? Hvordan er det i deres forhold nå? Var det vanskelig for deg å stole på personen tidlig i forholdet? Og, hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 644a2...560

Ja jeg gjorde det og han sa at den slags var han ferdig med og han hadde lært. Jeg valgte det fordi jeg trodde jeg kjente han godt. Han var utro 8 mnd ut i forholdet og det ble slutt 

Anonymkode: 87ba9...369

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde rykte på meg om at jeg var utro. Jeg har aldri utro, men min x satte ut ryktet om meg da jeg dumpet han pga hans utroskap. Han skulle rett og slett ta meg før jeg rakk å ta han.

Heldigvis trodde ikke de fleste på det, ink min nåværende samboer. 

Så jeg vil si det kommer litt an på hva ryktene sier, hvor ryktene er fra, og hvor stort hold det er i ryktene. 

Anonymkode: ed5a0...a3b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble jeg advart? Ja.

Hørte jeg etter? Nei.

Tabbe? Big time!!!!

Han var ikke annerledes mot meg,nei-og jég  klarte heller ikke å endre ham.

Anonymkode: 175d9...a73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde rykte på meg om at jeg var utro. Jeg har aldri utro, men min x satte ut ryktet om meg da jeg dumpet han pga hans utroskap. Han skulle rett og slett ta meg før jeg rakk å ta han.

Heldigvis trodde ikke de fleste på det, ink min nåværende samboer. 

Så jeg vil si det kommer litt an på hva ryktene sier, hvor ryktene er fra, og hvor stort hold det er i ryktene. 

Anonymkode: ed5a0...a3b

Dette. Det spørs hvor troverdig ryktet er, og om det er snakk om flere som har opplevd utroskap med personen. 

Men om det var en person jeg var sikker på hadde vært utro mot flere, hadde det vært uaktuelt å bli sammen med personen. 

Anonymkode: a49c6...82f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var med en som hadde ryktet på seg til å behandle damene dårlig. Det stemte også. Han var en skikkelig drittsekk. 

Anonymkode: 87ba9...369

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Og jeg kommer heller aldri til å gi en mann med et slikt rykte noen sjans hos meg. Utroskap er ikke akseptabelt for meg, og en gang utro alltid utro er et uttrykk som ikke eksisterer uten grunn.

Anonymkode: 3273f...144

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og du tror han er så uskyldig siden de damene fortsatt tar kontakt 😁😂??? Hva vet du når du ikke er sammen med han og hvorfor de tar kontakt 😁… varsel lampene lyser bra her altså. 

Anonymkode: f0ef9...b44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nei. Og jeg kommer heller aldri til å gi en mann med et slikt rykte noen sjans hos meg. Utroskap er ikke akseptabelt for meg, og en gang utro alltid utro er et uttrykk som ikke eksisterer uten grunn.

Anonymkode: 3273f...144

Så du baserer personlige relasjoner på rykter ? 

Anonymkode: e3dea...ace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...