AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Jeg har vært ute i 10 mnd permisjon, og føler at jeg ligger så innmari etter alle andre 😨 Det har skjedd mye mens jeg har vært borte, og jeg kjenner på at alle kan så mye mer og er så flinke og oppdaterte. Har dessverre en sjef som har null sosial kompetanse, og som ikke bryr seg nevneverdig… det er så tungt! Nesten så jeg vurderer å skifte jobb. Enda jeg egentlig ikke vil det. Jeg burde fått kompetansehevingstiltak osv men tør ikke spørre 😣 Bør jeg bare bite tenna sammen, eller skifte jobb? Anonymkode: c31c8...811
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Regner med at det er foreldrepermisjon du har vært i? Det er ikke unormalt at hjernen føles litt som bomull en stund etter at man har kommet tilbake på jobb fra mammaperm. Gi det litegranne tid Men selvsagt innafor å søke andre jobber, plutselig dukker det opp en spennende mulighet. Anonymkode: 6adbe...9cc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Helt vanlig, det kommer seg 😊 Anonymkode: 91456...7c9 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Du får be om kompetanseheving hvis det er behov. I mange fagfelt er det obligatorisk med jevnlig kurs. Anonymkode: 73da7...2e3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 Helt normalt! For meg gikk dette seg til. Anonymkode: 842e8...7aa 1
newman01 Skrevet 31. mai 2022 #6 Skrevet 31. mai 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg burde fått kompetansehevingstiltak osv men tør ikke spørre 😣 Bør jeg bare bite tenna sammen, eller skifte jobb? Bør vel ikke vurdere å bytte jobb fordi sjefen ikke leser tanker og tilbyr kurs du ikke har spurt om og han ikke veit at du har lyst på... 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #7 Skrevet 31. mai 2022 Veldig veldig vanlig! Jeg følte meg som en bedrager de første ukene etter hver permisjon 😂 Det går seg nok til! ❤️ Om det er vanskelig å be om noe du føler behov for, så kan du kanskje sende en mail? Anonymkode: 58b9d...708
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #8 Skrevet 31. mai 2022 Jeg sliter fortsatt snart 1 år etter jobbstart igjen. Har et barn som fortsatt er oppe opp til 10 ganger per natt, og har hukommelse og arbeidsevne deretter. føler meg utrolig mislykket fordi det virker som om alle andre klarer seg så fint Anonymkode: 10e44...22c
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 Jeg jobber i it-bransjen, hvor det er en helt sinnsyk utvikling. Etter ni mnd i permisjon var jeg helt fullstendig ute.. Det er ørten nye systemer, de har tatt i bruk masse ny teknologi, nye verktøy.. og jeg møter lite forståelse for at det tar tid å komme igang, når det er så mye nytt å sette seg inn i. Og det hjelper IKKE med kraftig søvnunderskudd hver eneste natt (to stk unger som er urolige etter tur..). Nå har jeg vært tilbake på jobb i fem måneder, og jeg sliter noe forferdelig fremdeles. Får aldri tid til å sette meg inn i de nye tingene, oppgavene skal bare løses, uten noen forståelse for at det jo er litt vanskelig all den tid jeg ikke har fått satt meg inn i alt det nye på forhånd. Så jeg er så demotivert og lei at jeg ser etter nye jobber. Men, om du ikke har snakket med dem, og bedt om å få tid til å komme deg opp i kompetansenivå igjen, så gjør det først. Begynner du i helt ny jobb, er det jo enda mer du ikke kan og må sette deg inn i. Anonymkode: 6ada2...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå