AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Jeg har hatt bronkitt,ef nå på 9 ende dagen,i begynnelsen så hadde jeg et par dager med lett feber, Hosten har vært ille,har vært så tung I pusten ,at astmamedisin måtte jeg bruke,hosten har gitt seg litt,dvs at jeg får det lettere opp nå en i begynnelsen. Men det jeg lurer på er:vet at bronkitt kan være 2-3 uker,(hosten) Men har slik feberfølese på kveldene uten feber,er detnormslt at sånn sykdomsfølelse kan sitte i så lenge,helt fin om dagen,men som sagt om kvelden . Anonymkode: b2328...114
Flamme Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Har vært sjuk og redusert med bronkitt så lenge som 6-12 uker. . 💖 Hold ut.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Flamme skrev (3 minutter siden): Har vært sjuk og redusert med bronkitt så lenge som 6-12 uker. . 💖 Hold ut. Oi så lenge🥲jeg trodde jeg hadde gått lenge,men så har jeg aldri hatt det før. Hadde du denne feberfølelse uten feber? Anonymkode: b2328...114
Flamme Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oi så lenge🥲jeg trodde jeg hadde gått lenge,men så har jeg aldri hatt det før. Hadde du denne feberfølelse uten feber? Anonymkode: b2328...114 Ja, desverre. Har tatt ukesvis på ukesvis før jeg har følt meg helt frisk uten feberfølelse. Mye bedre etter de første 4 uker, da. Plagdes mye med bronkitt når jeg var yngre. Hadde det 1-2 ganger pr år hvert eneste år.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Flamme skrev (7 minutter siden): Ja, desverre. Har tatt ukesvis på ukesvis før jeg har følt meg helt frisk uten feberfølelse. Mye bedre etter de første 4 uker, da. Plagdes mye med bronkitt når jeg var yngre. Hadde det 1-2 ganger pr år hvert eneste år. Er første gang jeg har det,har vært helt ille hadde så problemer med pusten,fikk liksom ikke nok luft. Målte nettopp feber 37😊 Kunne vært foruten denne forbasket feberfølelsen🤔 Anonymkode: b2328...114
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #7 Skrevet 31. mai 2022 Jeg er på 6.uken, sånn er det bare, går nok over til slutt. Anonymkode: bf7e1...46f
Flamme Skrevet 31. mai 2022 #8 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Flere? Anonymkode: b2328...114 Det er helt normalt, i hvert fall. Selv om du ikke får så mange svar her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå