Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Lurer på om du har litt gamle holdninger her. Å røyke hasj har etter hvert blitt lovlig mange steder i verden, og flere blir det.

Å kalle noen som røyker hasj for rotter, er rimelig patetisk og vitner om en total mangel på innsikt i tematikken. Ev. bare veldig lett for å dømme andre, uten grunnlag.

Hvis det var sigarettrøyk, hva hadde styret da gjort? Jeg tror nesten det må luktes frem til hvilken leilighet det kommer fra, og hvilke veier det går via. Observerer du hasjrøyking, kan du jo alltids ringe politiet og høre hva de sier (haha).

Anonymkode: 034dd...1d4

Bor du i Norge? Senest i år kontaktet vi politiet ang hasjlukt hos naboene, som da hadde pågått i noen dager. Politiet beklaget at de ikke kunne komme samme dag, men dukket opp neste dag som lovet. 

Det har ikke blitt mere lukt siden, fordi utleieren ble varslet og kastet ut rottene. 

Anonymkode: a01ce...af5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel visst de som røyker eier så er det lite som kan bli gjort. Hvis de leier så kan du ta kontakt med utleier og gi beskjed så kan det være de ikke vil ha det i hus. 

Selv tenker jeg at så lenge de betaler det de skal, holder det greit i leilighet og utenfor og ellers er ok så kan de bare røyke for min del, om de røyker hasj eller sigaretter er ikke mitt problem så lenge det ikke blir noe tull. 

Styret består faktisk av beboere som har et liv utenom, de er som regel i jobb og styret er noe de gjør fordi de må, man får ikke godt betalt der altså. Så å forvente all verdens av styret da er du optimist, at de skal løpe rundt og leke politi blir bare tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...