Gå til innhold

Anbefal en god overmadrass som ikke er for myk til samsoving med baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en seng som er 180x200. Kjøpte katta i sekken av en seng i dag som egentlig skulle være fast, men den er jo myk som en sky så da får jeg skaffe en ny madrass til den gamle dobbeltsenga. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som egentlig skulle være fast? Kan du ikke bytte den dersom den ikke holder kravet/forventningen hvis den ble beskrevet som fast? Har du sjekket om det er slik du kan snu madrassene? Flere senger/madrasser er slik man kan snu madrassen så er den gjerne halvfast på ene siden og fast på andre. 
Utenom det så har jeg dessverre ikke tips til overmadrass.

Skrevet

Takk for svar 🙂 jeg løste det bare med å ta 180x200 senga inn på gjesterommet til meg og babyen, og så sover mannen søtt i den myke senga nå heller 🤗 senere når babyen er blitt større, sover vi sammen igjen, og myksenga går til gjesterommet. Det føles ekstremt råflott ut for meg og den lille babyen i den digre senga her, men det funker 🙂

Skrevet
mingus skrev (1 minutt siden):

Takk for svar 🙂 jeg løste det bare med å ta 180x200 senga inn på gjesterommet til meg og babyen, og så sover mannen søtt i den myke senga nå heller 🤗 senere når babyen er blitt større, sover vi sammen igjen, og myksenga går til gjesterommet. Det føles ekstremt råflott ut for meg og den lille babyen i den digre senga her, men det funker 🙂

Deilig med god plass da! Enn knuffing med alle tre😁

Skrevet

Ja 😅 eller 4, det er en liten storebror som gjerne kommer tuslende og legger seg med pappaen.. null søvn hvis alle lå på samme senga og sparka i fjeset og ammer og griner 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...